• Jaa, hallo allemaal. Hopelijk zijn de meeste gezond en wel van de vakantie terug gekomen, en hopelijk hebben diegene die nog weg zijn het nog leuk ^^

    Jullie hebben vast wel gemerkt dat de spanningen tussen de users en de mods een beetje terug zijn, en daarom geven we jullie de kans te zeggen wat je dwars zit, anoniem en zonder gevolgen.
    Vul dan hieronder in:


    Beste mod op quizlet:

    Waarom?

    Slechte mod op quizlet:

    Punten van verbetering:
    [mag alles zijn, eventuele namen erbij]

    Punten die al goed zijn en zo moeten blijven:
    [mag alles zijn]

    Stuur dit lijstje in naar Aurelia en zij zal de uitslag in ons modforum posten waarna wij met de punten van verbetering aan de slag kunnen gaan.
    Namen zullen niet genoemd worden.
    Commentaar? Graag, wel zonder gescheld als het kan. Complimentjes? Mag net zo goed.

    Geen mening? Stuur dan svp niet in.

    Vragen?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2009 - 0:03 ]

    Ik zou het graag invullen om te helpen, maar ik heb nog nooit een aanvaring gehad met een mod of iets dergelijks, dus ik kan niet echt commentaar geven op de mods. Als je ze niet echt kent, gaat dat moeilijk :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Whipple schreef:
    moet je gewoon een pb naar Aurelia sturen of? -schaam,schaam-

    Ja, met die enquete en dan jou antwoorden daarbij ^^

    Tranquillity schreef:
    Ik zou het graag invullen om te helpen, maar ik heb nog nooit een aanvaring gehad met een mod of iets dergelijks, dus ik kan niet echt commentaar geven op de mods. Als je ze niet echt kent, gaat dat moeilijk :')

    Je mag het ook invullen als je nog nooit een aanvaring hebt gehad met een mod, dat je kijkt naar wat je van de mods ziet op het forum, ofz?

    Krullie schreef:
    (...)
    Ja, met die enquete en dan jou antwoorden daarbij ^^

    oke, n_n

    Krullie schreef:
    (...)
    Je mag het ook invullen als je nog nooit een aanvaring hebt gehad met een mod, dat je kijkt naar wat je van de mods ziet op het forum, ofz?

    Als ik al espress zou moeten gaan kijken hoe jullie het doen. Als ik er niet op let, wil het zeggen dat jullie je werk goed doen, denk ik zo. Néé, ik heb geen problemen met mods en laat het dan ook maar over aan de mensen die echt wat te klagen hebben. Maar voor mij doen jullie je werk goed. [PuntUit] ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik doe niet mee, want ik heb niks te klagen. Ik vind alles nu wel oké.


    -

    IC2P schreef:
    Ik doe niet mee, want ik heb niks te klagen. Ik vind alles nu wel oké.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ga hem meteen invullen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heb het verzonden ^^

    ^^ jeej bedankt.

    mij zit niet echt iets dwars, maar ik zeg gewoon:
    als je je aan de regels houdt, dan kan er niet veel slechts gebeuren

    Tranquillity schreef:
    Ik zou het graag invullen om te helpen, maar ik heb nog nooit een aanvaring gehad met een mod of iets dergelijks, dus ik kan niet echt commentaar geven op de mods. Als je ze niet echt kent, gaat dat moeilijk :')


    helemaal mee eens

    Ik vind niemand de beste mod, en niemand de slechtste. En ik heb (omdat ik nu pas weer online ben wrs) niets gemerkt van spanning tussen users en mods, wat is er dan juist?

    (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik vind niemand de beste mod, en niemand de slechtste. En ik heb (omdat ik nu pas weer online ben wrs) niets gemerkt van spanning tussen users en mods, wat is er dan juist?

    (cat)

    Ik heb het zelf ook een beetje gemist, aber, Bo, Ivy en Nicol zijn em gesmeerd, en nu lijken andere users voornamelijk ivy's gedrag over te nemen enzo.

    Cherished schreef:
    (...)
    Ik heb het zelf ook een beetje gemist, aber, Bo, Ivy en Nicol zijn em gesmeerd, en nu lijken andere users voornamelijk ivy's gedrag over te nemen enzo.

    Ivy was toch braafjes, de laatste tijd? :3