• Ik heb net op school mijn boeken gehaald en mezelf gemarteld met een zware boekentas. Hij leek wel 300 kilo joh. o.o' Naja niet normaal!
    Ik moet ze zo kaften maar nu eerst genieten van een lekker ijsje.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet mijn boeken niet zelf kaften, wel gaan halen ._. maar pas volgende week :Y)

    Ik moet volgende week maandag! :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn mama kaft altijd mijn boeken. :'D

    mazzelaars.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kreeg mijn boeken lekker opgestuurd :').
    Wajoo lijkt me kut jongen als je ze zelf moet opsturen ._.


    ok

    Ik moet zo morgen gaan halen. (nerd)
    & dat gaat zo veeeeel zijn, & ik moet met de trein.
    Ik ga ook nog is heel veeel materiaal hebben, dat ik nodig heb voor mijn richting. pff.


    A. ikmisje.

    1 september, krijg ik ze mee. & echt alles ! Schriften & boeken. Wat dus veel te veel is. Maar mijn schriften laat ik gewoon in de klas liggen :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik moet volgende week ooit mijn boeken halen..x'D

    Madenaaaaah schreef:
    Ik kreeg mijn boeken lekker opgestuurd :').
    Wajoo lijkt me kut jongen als je ze zelf moet opsturen ._.

    mijn broer en zusje ook... zo oneerlijk..

    Ik vind het ook egt sirieus marteling.. ik hoef ze niet zelf te halen ^^ en ik heb dit jaar maar 4 boeken (ik zit in het examejaar) :P eindelijk maar daarna moet ik nog iets van tien jaar school...
    maar die boeken blijven een marteling


    Life up to your own espectations

    Ik heb lekker stiekem geen boeken gekocht (A)
    Maar logisch, vorig jaar kocht ik boeken van ruim 700 euro, zeggen ze: het is voor 3 jaar, komen ze dit jaar met een nieuwe boekenmaatschappijding aanzetten. JADAAAAG Daar gaan wij geen geld aan uitgeven.


    Your make-up is terrible

    Wij krijgen de boeken toegestuurd en ik heb een akelig weinig aantal boeken dit jaar :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik moet mijn boeken vrijdag kopen
    en mijn mams gaat mee om te dragen
    en zij kaft die ook :P


    Don't walk away and leave without a reason.

    Ik moet ze de eerste schooldag ophalen, boeken voor meer dan € 300. ._.

    Is mijn school de enige waarbij die boeken gratis zijn ofzo? Wij moesten alleen 100 euro borg betalen. En nog 12 euro voor kluis enzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'