• hey
    de 4e post voor vandaag.
    En ik heb wéér een probleem.
    Ik heb al veel account gehad op quizlet.
    En elke keer als ik een verhaal op quizlet zet, dan wordt die amper gemaakt. Nu, als ik op een ander profiel ga kijken, en zie dat haar quizzen 1000x gemaakt zijn, dan zakt er bij mij iets, en het is niet mijn eten ><.
    Iedereen zegt dat ik goed kan schrijven, nou dan vraag ik mij af waarom niemand er naar om kijkt als ik dan eindelijk eens een serie maak.
    Misschien moet ik, zoals sommigen hier, een verhaal op quizlet zetten, die niet door mij geschreven is, misschien wordt die dan wél gemaakt..
    Maarja, waar vind je iemand die verhalen schrijft en het door iemand anders op quizlet wil laten zetten?...
    *zucht*

    groot probleem¬¬'


    Lalalalalalalala.

    groot probleem¬¬'


    ja he :P
    xx

    x'D ja man,ik denk: er zal wel iets ergs zijn,dus ik kijk zo is het gewoon over een onderwerp dat niet erg is x'D


    Lalalalalalalala.

    ik wil wel verhalen maken..mijne worden wel gemaakt :P over 400 ^^

    Xxx Het helpende Meisje <33 x'D

    ik wil wel verhalen maken..mijne worden wel gemaakt :P over 400 ^^

    Xxx Het helpende Meisje <33 x'D


    thnx, dan heb ik toch al 1 lezer xD

    Maar ik heb net je Stand Alone's gemaakt en ik vind ze geweldig. (: Ik denk niet dat je iemand anders nodig hebt om ze te laten maken! Schrijf ze zelf; Dan lees ik ze zeker al xD


    Tanya is de beste.

    Nou zeg wat een probleem ¬¬ Hallo ik ken zoveel mensen die goed schrijven die helemaal niet veel worden gemaakt! Wat helpt: een pakkende titel, je quizlet in je spotlight zetten, wat niet helpt: dit soort topics. Sorry hoor maar ik zie dit gewoon als reclame en ik heb de pest aan reclame >=(


    BAM!

    Ik maak toch echt gwn verhalen omdat ik het leuk vind en niet zodat er 10000-en lezers zijn x'] Als ik net een nieuwe serie heb maak ik bij een paar mensen reclame that's it. En bij mn allereerste serie heb ik volgens mij echt amper reclame gemaakt en het 1e deel is al over de 600x gemaakt x']


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De meeste goede serie's worden niet gemaakt. Terwijl die flut verhaaltjes wel worden gemaakt enzo


    You'd took my breath but I'll survive.

    Achja ik heb een serie die al meer dan 1000 keer is gemaakt maar die vind ik slechter dan mijn anderen..

    Maar ik zal jou serie eens maken!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Weet je mijn quizen worden ook niet veel gemaakt en pff gwn kwestie vn afwachten
    uiteindelijk maken er mensen wel je quizen hoor..
    als je er een paar hebt mag je al blij zijn..

    Heb je al geprobeert om je quiz in de spolight te zetten ? Of reclame gemaakt ? ^^ Kan echt heel wat helpen, maar je moet wel kijken nr de mensen hun profielen als ze reclame haten of niet, anders xD jah ! xD Mrjah ^^ Maar anders kan je gewoon ook helemaal afwachten ! Had ik ook met mijn serie, in het begin werd hij helemaal niet gemaakt 'nzoo en achter een tijdje wel , mrjah ik zit nu wel op een ander account !xD dus ik bedoel op mijn ander account ! xCookieLve ^^. maar op dees account worden onze quizen ook niet veel gemaakt nzoo, marjah ^^! Het is kwestie vn afwachten en reclame ook een beetje nzoo ^^

    O.o ik zal ze eens maken :D

    dat heb ik ook... deel 1 van een serie van mij staat al bijna een half jaar on: 100x gemaakt
    maarja ik ben niet zo bekend... en ik denk niet dat dat gaat veranderen, maar het is wel irri
    doe je je best voor een verhaal leest bijna niemand het.


    I am an idiot, I move.

    Mijn serie's zijn ook niet dat je zegt veel gemaakt, maar je moet gewoon geduld hebben. Je quizzen worden misschien vanzelf wel meer gemaakt. Heb ik zelf ook heb 2 maanden geleden het begin van een serie online gezet en die is nu 25 keer gemaakt. Ik zie vanzelf wel, ik vind het op zich niet erg ben een verhalen gek..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.