• Oké, het kan zijn dat hier al een klacht over is but, ik vind het irriterend dat users kunnen zien hoeveel hoofdstukken je al hebt geschreven terwijl er nog een paar inactief staan. Serieus, ik irriteer me daar mateloos aan.
    Ook als ik zelf een story lees en ik kijk bij hoofdstukken als ik aan het eerste hoofdstuk ben begonnen en er veel zie staan maar er maar vijf op actief blijken te staan ofzo.

    <3.


    edit: probleem opgelost door Rutger ;D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 17:56 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Huh? Is dat dan? Wist ik niet.

    Ik wist niet dat je die zag


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Conspiracy schreef:
    Huh? Is dat dan? Wist ik niet.


    Ja.
    Wanneer je een hoofdstuk aan het lezen bent en je kijkt dan bij 'hoofdstukken' staan daar ook de hoofdstukken dat nog op inactief staan.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2009 - 20:15 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    dat heb ik wel eens gezien, maar ik irriteerde me er niet aan.. eigenlijk..

    Ja, het irriteert mij ook ._.
    Héél erg -trekt dat ene boze gezichtje-

    Ja, dat kun je duidelijk zie aan mijn verhaal. ._.
    Ik heb honderden hoofdstukken inactief staan op mijn ene verhaal, omdat ik die al voor heb geschreven. En dat zien al die lezertjes nu. o.o


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Ja, dat kun je duidelijk zie aan mijn verhaal. ._.
    Ik heb honderden hoofdstukken inactief staan op mijn ene verhaal, omdat ik die al voor heb geschreven. En dat zien al die lezertjes nu. o.o


    Waaronder ik. -kijkt boos-
    Nu ben jij verplicht ze allemaal te acctiveren. =3
    Nee, maar, ik vind het echt, echt vervelend ._.
    Bij mij zie je dat ook.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind dat ook irritant! Daar moet Rutger eens nodig wat aan doen :Y)


    What you see, is what you get.

    Ja dat vind ik ook best irritant. Dan hoop je op nog een deel en dat is die nog inactief ><


    You're a star in heaven.

    Ik ben het met je eens. Dan kan je soms aan de titel van de ingeactiveerde hoofdstukken al zien wat er gaat gebeuren soms...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Gha schreef:
    (...)

    Waaronder ik. -kijkt boos-
    Nu ben jij verplicht ze allemaal te acctiveren. =3
    Nee, maar, ik vind het echt, echt vervelend ._.
    Bij mij zie je dat ook.


    Honderd delen activeren. o.o
    Je mailbox gaat vol zitten. Oo'

    Maar goed, het is inderdaad vet irritant. Zeker zoals stereotype zegt. Vaak als ik een storie lees en de andere delen zijn inactief weet ik al wat er gaat gebeuren door de titels. o.o


    You'll never dream alone. <3

    Ik vind het echt onzettend irritant. Want dan zie dat je bijvoorbeel nog 5 hoofdstukken te gaan hebt. Druk je op volgende, dan komt er ineens te staan dat je net het laatste deel hebt gelezen. Dus dan baal je verschrikkelijk en het is gewoon ontzettend irritant. :Y)


    ~

    Ik irriteer mij er ook aan.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hmm je kunt vragen aan Rutger of hij het wil aanpassen? Maar ik weet niet of het belangrijk genoeg is om boven aan het takenlijstje te komen.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm je kunt vragen aan Rutger of hij het wil aanpassen? Maar ik weet niet of het belangrijk genoeg is om boven aan het takenlijstje te komen.


    Ik zal wel eens vragen. ^^'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson