• Ik heb een overvolle klas.
    We hebben 4 nieuwe leerlingen
    & 4 mensen die bleven zitten.
    & 1 iemand uit de andere klas, die toch maar bij ons kwam.

    Er zijn niet eens genoeg tafels voor iedereen ><
    Tis wel gezellig opzicht :Y)

    edit: haast 35 mensenn,

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 17:38 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    ik weet het morgen pas.

    Maar hoe minder hoe beter vind ik.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik zit met 21.
    8 meisjes en 13 jongens ;D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik zit met 22
    8jonges en 14 meisjes


    Everyone smiles in the same language.

    wy hebben 3 nieuwe erby >.< dus nu 31., dat past niet in onze lokalen dus hebben ze in elk lokaal een tafeltje bygeschoven x)


    T O K I O H O T E L < 3

    14 jongens en 6 meisjes (A)


    HaveFun!

    Mt 6 ^^


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Funhouse schreef:
    (...)

    50!? Oo


    Juwpz 50...
    Maar dat is dan mijn stamgroep (meerdere opleidinge van eerstejaars in 1 klas) oftewijl mijn eigen klas waar ik maar 3 uur per week les mee heb! ;)
    Mijn klas van mijn opleiding zelf weet ik niet precies komt volgende week pas (:


    dream, dare, fly!

    Met 14, (maar ik wil naar mijn oude school! dan zou ik me 10 in de klas zitten, denk ik ^^)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Nee, wij zitten met 18 in de klas. Bij ons op school is de regel: zijn er meer dan 28 leerlingen per klas, dan wordt de klas gesplitst..


    Got up on the wrong side of life today

    ik heb gehoorddat wij met 11 zitten


    Your Butt is Mine!

    28 =]


    I am an idiot, I move.

    Ik zit met 6 mensen in handel, onder andere ik en mijn beste vriend M zijn blijven zitten en zijn dus de oudste, twee jaar ouder dan de rest (Wij zijn twee keer blijven zitten) en dan zijn het allemaal kindjes van 14jaar. En in STW zijn er een stuk of 15 mensen, Kristlé en Yves zijn daar de blijvenzitters , en zijn ook de oudste, Kristlé is 15 en Yves is 16. En de rest zijn ook kindjes van 14jaar. Dus ja, in TSO zijn er een stuk of 21 (als er geen bijkomen) en zijn er drie van 16jaar, 1 van 15jaar en 17 van 14jaar --', en ik erger mij deraan, die zijn kinderachtig tegenover mij --'. *ik heb niets tegen 14 jarige of jonger eh, maar ze zijn gewoon te jong en zitten totaal niet op mijn niveau van humeur of gespreksonderwerpen, en doen vaak voor mijn doen, te kinderachtig, die spelen nog te graag enzo, en ik wil liever rustig leren en van diene shit*

    wij hebben echt niet zo'n grote klas: 22 leerlingen


    You're not nobody.You're just the absence of somebody

    Wij normaal met 6.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    17 leerlingen maar.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.