• Ik wil een kind (nu nog niet), denk ik :3
    En ik was nieuwsgierig wat jullie kind wel of niet zou mogen:

    Roken; (Zoja vanaf welke leeftijd?)
    Drinken: (Zoja vanaf welke leeftijd?)
    Jongens/meisjes daten: (Zoja vanaf welke leeftijd?)
    Aparte kleding dragen:
    Een mobiel bezitten: (Zoja vanaf welke leeftijd?)
    Een sport beoefenen: (Zoja vanaf welke leeftijd?)
    Seks hebben op hu 13/14de?:
    Vegatarier worden?:


    Mijne:
    Roken: Ja - vanaf 13de.
    Drinken: Ja - vanaf 14de.
    Daten: Ja - wanneer ze willen.
    Aparte Kleding dragen: Als ze zich zo prettig voelen; Ja.
    Mobiel: Ja - maakt niet uit.
    Sport: Ja heuurr.
    Seks hebben 13/14de: Moeten ze zelf maar uitzoeken.
    Vega: Ja hoor.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Roken; (Eerst als hij/zij mijn hele preek aan heeft gehoord misschien.. maar toch liever niet)
    Drinken: (14 net als mij)
    Jongens/meisjes daten: (Zodra hij verliefd is.. Gewoon normaal xD)
    Aparte kleding dragen:meteen ??
    Een mobiel bezitten: (12)
    Een sport beoefenen: (maak niet uit)
    Seks hebben op hu 13/14de?: Als hij/zij mijn hele preek heeft aangehoord mag het
    Vegatarier worden?:moet hij/zij zelf weten


    ...

    Ik wil nu wel al kindjes


    Roken; Mijn kinderen mogen roken, maar niet op hun 12 zoals ik en het liefst van al heb ik dat ze het tegen mij vertellen...
    Drinken: 15, maar verantwoordelijk drinken...
    Jongens/meisjes daten: Tja, daar kan ik niet echt een leeftijd op plakken, want dat verschilt zowieso...
    Aparte kleding dragen: Ik laat ze hun eigen styl kiezen, maar als het té wordt, zou ik wel met ze praten...
    Een mobiel bezitten: 13 ofzo (vanaf het middelbaar...)
    Een sport beoefenen: Dat beslissen ze zelf
    Seks hebben op hun 13/14de?: Liever niet, want zelf was ik ook maar 16
    Vegatarier worden?: Dat beslissen ze zelf


    90020190

    Assassin schreef:
    Roken; Vanaf 16
    Drinken: Vanaf 16, maar af en toe eerder ook wel iets
    Jongens/meisjes daten: Zodra ze er zin in hebben
    Aparte kleding dragen: Duuh
    Een mobiel bezitten: Joah, vanaf dat ze naar de middelbare gaan
    Een sport beoefenen: Het liefst vanaf peuterzijnde
    Seks hebben op hu 13/14de?: Moeten hun weten, als ze het maar veilig doen
    Vegatarier worden?: Tuurlijk


    Ben het bijna met je eens schat ^^
    Van mij hoeven ze alleen niet aan sport te doen als ze da niet willen en ze mogen van mij wel wat eerder een mobieltje..^^ oja en roken mag al heb ik het liever niet maar dan wel buiten het huis


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Roken; Nee ;X
    Drinken: 14/15
    Jongens/meisjes daten: Jaa. ;]
    Aparte kleding dragen: als ze dat willen. :]
    Een mobiel bezitten: Uhm, vanaf groep 6 of 8 ofzo?
    Een sport beoefenen: Wanneer ze willen
    Seks hebben op hu 13/14de?: Wanneer ze er klaar voor zijn.
    Vegatarier worden?: jaa hoor. ;D


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Roken; (Zoja vanaf welke leeftijd?) Nee, liever niet. Maar vanaf hun 16e mogen ze het zelf beslissen. Zoja; niet in huis.
    Drinken: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Vanaf 16.
    Jongens/meisjes daten: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Ja, als ze dat willen. Ik wil wel denk ik altijd weten waar ze zijn.
    Aparte kleding dragen: Als ze zich daar prettig in voelen.
    Een mobiel bezitten: (Zoja vanaf welke leeftijd?)Vanaf de eerste klas.
    Een sport beoefenen: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Graag zelfs.
    Seks hebben op hu 13/14de?: Veilig doen. Maar eerst zou ik denk ik de risico's uitleggen. En vragen of het wel de ware is ;]
    Vegatarier worden?: Ja hoor !


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Roken; (Zoja vanaf welke leeftijd?) Nee, maar als ze het toch doen, zoeken ze het maar uit. Ik ga niet zoiets doen: ja, als je niet rookt, krijg je je rijbewijs. Ze moeten het voor zichzelf doen, niet voor een rijbewijs.
    En als ze het toch gaan doen, dan niet in huis. En ze zoeken zelf maar uit hoe ze eraan komen.


    Drinken: (Zoja vanaf welke leeftijd?) 15/16, maar geen sterke dranken als wodka, etc. op die leeftijd

    Jongens/meisjes daten: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Zoeken ze zelf maar uit, als ze maar uitkijken dat ze de ander niet te erg kwetsen door het klakkeloos uit te maken en met een ander te nemen vanwege een cadeautje (kijkt naar d'r zusje)

    Aparte kleding dragen: Als zij dat willen, ik stop ze niet.

    Een mobiel bezitten: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Uhm... ligt aan de situatie, maar ik denk vanaf 12.

    Een sport beoefenen: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Als ik het geld heb, mogen ze doen wat ze willen

    Seks hebben op hu 13/14de?: Gelieve niet... Relaties zijn op die leeftijd nog niet echt extreem langdurend...

    Vegatarier worden?: Als zij dat willen:Y)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 17:44 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Roken; (Zoja vanaf welke leeftijd?) Zelf weten, maar ik betaal het dan niet en het rijbewijs mogen ze ook zelf betalen. (16 jr)
    Drinken: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Af en toe een biertje tot aan de 16e, dan is het zijn/haar eigen verantwoordelijkheid. (Af en toe een biertje zodat ze niet ineens heeeel hard gaan zuipen als ze 16 zijn).
    Jongens/meisjes daten: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Vind ik goed, zolang het (als het een meisje is dan he) geen internetdude is.
    Aparte kleding dragen: HELEMAAL VOOR :P
    Een mobiel bezitten: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Best, als ze vrij jong zijn (ca 9 jaar ofzo), maar dan geen nieuwe zodat ze er mee om leren gaan.
    Een sport beoefenen: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Zelfs al zijn ze 4 en willen ze al gaan boksen ofzo, vind ik helemaal best. ^^
    Seks hebben op hu 13/14de?: NEE. Als het mag, zeg ik het ze wel, maar op je 14e al batsen... O.O Dan ga ik toch nog even het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes vertellen. :P
    Vegatarier worden?: Goed, maar thuis wordt er gegeten wat de pot schaft. (Eigenlijk nee dus, want de vitaminen en andere stoffen in vlees heb je nodig. Vrijwel alle vegetariers weten niet goed wat ze anders moeten eten en worden ziek :P)

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 17:32 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Hopeless schreef:
    Jongens/meisjes daten: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Zoeken ze zelf maar uit, als ze maar uitkijken dat ze de ander niet te erg kwetsen door het klakkeloos uit te maken en met een ander te nemen vanwege een cadeautje (kijkt naar d'r zusje)

    Lol'd :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Roken:
    Ja, dat mogen ze. Als ze zich maar bewust zijn van de gevolgen mogen ze wat mijn part vanaf hun 9de roken. Er gelden alleen een paar regels.
    - Ik wil nooit zien dat ze roken
    - Ik wil niet dat ze roken waar familie of vrienden van mij bij zijn
    - Niet in huis roken, ook niet op hun kamer
    - Niet hun vrienden dwingen om te roken
    - Niet op school roken, of op het schoolplein of ergens rondom de school.
    - Ik koop geen sigaretten voor ze
    Drinken:
    Ja, dat zouden ze ook van mij mogen. Echter zet ik hier wel een leeftijdslimiet op. Zodra ze ongeveer naar de middelbare gaan vind ik het prima. Ze moeten zelf maar zien hoe ze eraan komen, ik ga het niet voor ze halen. Ook hier gelden regels:
    - Als je, je één keer lam zuipt waar ik niet bij ben, is het over.
    - Niet op school drinken, of voor school drinken, of doordeweeks, m.u.v. vrijdagavond
    - Niet drinken waar opa of oma bij is.
    Daten:
    Ja dat mag. Ik wil echter wel weten waar ze heengaan en dat ze/hij me smst zodra hij/zij weer naar huis gaat.
    Aparte Kleding dragen:
    Ik zou ze zelfs aanmoedigen om dat te doen. Je zult zien dat het een fase is, en een normale tiener gaat door zulke fase is. Echter, als het geen fase is accepteer ik dat.
    Mobiel:
    Zo jong mogelijk, 8 ofzo. Zo weet ik altijd waar ze/hij is en kan ik haar/hem bereiken
    Sport:
    Ze/hij mag doen wat hij/zij wil. Als het een jongen is en hij wilt op ballet vind ik dat geen probleem, hij moet het zelf weten. Ik vind echter wel dat ze op een sport MOETEN.
    Seks hebben:
    Als ze/hij seksuele voorlichting heeft gehad, en ze/hij weet dat het een goed plan is, zal ik haar/hem niet tegenhouden. Echter wil ik wel dat ze/hij het veilig doet, ik heb geen zin om vroeg oma te worden.
    Vega:
    Daar heb ik respect, mag absoluut.


    Life is hard and then we die

    Roken; (Zoja vanaf welke leeftijd?) Nee,abosluut niet.
    Drinken: (Zoja vanaf welke leeftijd?)[/b]Vanaf zestiende
    Jongens/meisjes daten: (Zoja vanaf welke leeftijd?) vanaf vijftiende
    Aparte kleding dragen: Ja.
    Een mobiel bezitten: (Zoja vanaf welke leeftijd?) Ja,vanaf begin middelbare school.
    Een sport beoefenen:(Zoja vanaf welke leeftijd?); Ja,alleen als ie zelf wilt.
    Seks hebben op hu 13/14de?: Nee,13/14de? Ben je gestoord zeg x'D
    Vegatarier worden?: Ja maar ik werk er niet aan mee.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 17:45 ]

    Roken; Liever niet want het is echt ongezond enzo maar je kan het toch niet verbieden.
    Drinken: ja , van 14 ofzo dan af en toe en op 16 moeten ze het zelf weten maar als ze te vaak zat zijn , zou ik wel maatregelen nemen.
    Jongens/meisjes daten: Tuurlijk, niet te jong maar het ene kind is al wa sneller volwassen als het andere hé
    Een mobiel bezitten: Vanaf dat ze naar het middelbaar gaan
    Een sport beoefenen: Ja liefst zo vroeg mogenlijk
    Seks hebben op hu 13/14de?: Als ze er hélémaal klaar voor zijn
    Vegatarier worden?:Tuurlijk

    Roken; Neen!
    Drinken: Vanaf hun 16
    Jongens/meisjes daten: Als ze naar de middelbare gaan
    Aparte kleding dragen: Dat moeten ze zelf weten
    Een mobiel bezitten: vanaf hun twaalfde.
    Een sport beoefenen: maakt niet uit.
    Seks hebben op hu 13/14de?: No way
    Vegatarier worden?: Dat zou fijn zijn :Y)


    Just a simple "I love you" (:

    Roken; liever niet eigenlyk.
    Drinken;15/16 ofzo
    Jongens/meisjes daten: ja, als ze dat willen
    Aparte kleding dragen: ja, als ze dat leuk vinden
    Een mobiel bezitten: ja, als ze hem nodig hebben
    Een sport beoefenen: het liefst wel,
    Seks hebben op hu 13/14de?: als het veilig word gedaan, en ze er zeker van zyn dat ze er aan toe zyn, dan kan k ze niet tegenhouden
    Vegatarier worden?: dat mag altyd

    [ bericht aangepast op 3 sep 2009 - 18:33 ]

    Roken: Niet, mijn opa is er net aan gestorven, dus ik ben er tegen. Wat klink ik ouderwets.
    Drinken: vanaf 14 jaar
    Jongens/meisjes daten: vanaf 14 ofzo ;d
    Aparte kleding dragen: ze zouden van mij de kleding mogen dragen die ze willen. als ze zich er maar goed in voelen.
    Een mobiel bezitten: Van wanneer dat ze er naar vragen of één nodig hebben, denk ik ;d
    Een sport beoefenen: Wauw, mijn kinderen worden toch niet sportief. Nuja, als ik met Torres trouw, zit daar wel een kansje in, gha.
    Seks hebben op hu 13/14de?: Als ze er klaar voor zijn.
    Vegatarier worden?: Uhu, ik wil zelf vegetarier zijn, maar ik kan de balletjes uit de soep niet laten, en frikandelletjes zijn ook te lekker ;d


    Some people make the world special just by being in it