• Let there be light! :9~

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vind dat soms ook leuk, alleen na dezoveelste op 1 dag denk ik,.. jaa. oke.. nu hoef ik het niet meer te weten..=3

    ik vind het gewoon altijd leuk =3 erg he. maar ik vind zeg maar alleen de relatieproblemen in een relatie zeg maar leuk. niet die in de familie x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    mn ouders worden dan boos.. :X

    dan zeg je 'uhm hallo ?! jacqueline stuurt filmpjes die ik moet kijken anders komt ze me kidnappen en eist dan veel losgeld. dus wat willen jullie liever!' en kijk er zo bij :8


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    ik vind dat soms ook leuk, alleen na dezoveelste op 1 dag denk ik,.. jaa. oke.. nu hoef ik het niet meer te weten..=3

    mensen kiezen gewoon verkeerde mensen uit _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    dan zeg je 'uhm hallo ?! jacqueline stuurt filmpjes die ik moet kijken anders komt ze me kidnappen en eist dan veel losgeld. dus wat willen jullie liever!' en kijk er zo bij :8

    hahaha x'D
    kom je me kidnappen dan ? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    nou beter toch ? _O_

    haha jaa (A)

    aan het eind van vorig school jaar waren we allemaal toe aan vakantie en dus waren we haast allemaal chaggie tegen elkaar enzoo, en nu was iedereen echt aardig tegen elkaar..(A)

    Genius schreef:
    (...)
    mensen kiezen gewoon verkeerde mensen uit _O_

    hoe bedoel je ? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik vind het gewoon altijd leuk =3 erg he. maar ik vind zeg maar alleen de relatieproblemen in een relatie zeg maar leuk. niet die in de familie x'D

    haha..x'D

    Trafficlight schreef:
    (...)
    hahaha x'D
    kom je me kidnappen dan ? :'D

    ja dat zei ik toch :$


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    haha jaa (A)

    aan het eind van vorig school jaar waren we allemaal toe aan vakantie en dus waren we haast allemaal chaggie tegen elkaar enzoo, en nu was iedereen echt aardig tegen elkaar..(A)

    dan word het jaar ook veel leuker om te doen _O_


    -

    Trafficlight schreef:
    (...)
    hoe bedoel je ? x'D

    dat mensen verkeerde mensen uitkiezen om iets mee te hebben want er komt blijkbaar veel gezeik van :X


    -

    Genius schreef:
    (...)
    ja dat zei ik toch :$

    vetleuk
    wanneer kom je ? =3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik vind het gewoon altijd leuk =3 erg he. maar ik vind zeg maar alleen de relatieproblemen in een relatie zeg maar leuk. niet die in de familie x'D

    in de familie vind ik niet leuk om te lezen maar ook weer wel want dan besef ik me wel hoe erg ik bof met mijn familie _O_


    -

    Genius schreef:
    (...)
    dan word het jaar ook veel leuker om te doen _O_

    you're totally right! (nerd)

    Genius schreef:
    (...)
    dat mensen verkeerde mensen uitkiezen om iets mee te hebben want er komt blijkbaar veel gezeik van :X

    ja volgens mij ook x'D
    dan hoor je van die verhalen
    en dan denk je:
    DUDE, waarom ben je er in de eerste plaats iets mee begonnen ? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    vetleuk
    wanneer kom je ? =3

    uhm .. zodra ik tijd heb :9~


    -