• Let there be light! :9~

    Trafficlight schreef:
    (...)
    verlul je nog maar een keer x'D
    vertel het eens (A)

    ghehe nou, jeroen sliep een keer bij mij en we waren nog laat op en hadden de tv aan en .. -schaamt zich- deden iets x'D NEE niet seks :') en toen kwam mijn moeder ineens de deur opendoen dus wij doodnormaal liggen, moest de tv dus uit. en de volgende dat ging hij weg en 's avonds tijdens het eten zei mijn moeder zo 'ik wil dat van gisteravond niet weer zien' ik zo 'wat de tv aan?' zegt mijn broer 'wat zou ze nog meer moeten gezien hebben dan ..' en toen ging ik zenuwachtig lachen en ging gauw naar boven x'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    nouja iedereen is verschillend, de 1 kan ook opener zijn tegenover de vader, broers of zussen ofso.
    maar eigenlijk zou je moeder wel gewoon aandacht voor je moeten hebben.

    ja, maar weetje wat het is.. kijk ik kom dus rond 5 uur thuis meestal en dan is iedereen al thuis en mijn moeder heeft dan al 3 kinderen gehad met "verhalen", al zijn mijn broer en zusjes ook niet zo heel open.. en dan is het meestal als ik thuis kom: "heb je geen sleutel bij je?" *als ik aanbel, omdat ik te lui ben om mijn sleutel te pakken* of iets van: "ik heb nu geen tijd en zin"

    dus dan soms ben ik suuuper chaggie thuis gekomen omdat ik toch zoiets verwachtte.. ;$

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik ben overdreven open hoor ;$
    ik heb altijd hele goeie gesprekken met mijn moeder. soms beter dan met mijn vriendinnen, want ik weet zeker dat zij luistert. mijn vriendinnen niet altijd :') mja
    ik denk dat het nu goed komt miertje :'D

    ik luister altijd, als je dat maar weet :9~


    -

    Genius schreef:
    (...)
    ghehe nou, jeroen sliep een keer bij mij en we waren nog laat op en hadden de tv aan en .. -schaamt zich- deden iets x'D NEE niet seks :') en toen kwam mijn moeder ineens de deur opendoen dus wij doodnormaal liggen, moest de tv dus uit. en de volgende dat ging hij weg en 's avonds tijdens het eten zei mijn moeder zo 'ik wil dat van gisteravond niet weer zien' ik zo 'wat de tv aan?' zegt mijn broer 'wat zou ze nog meer moeten gezien hebben dan ..' en toen ging ik zenuwachtig lachen en ging gauw naar boven x'D

    omg vreselijk x'D
    nee jonge, dat is zo beschamend x'D ieeh, moeders x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    ik luister altijd, als je dat maar weet :9~

    lief van je kind (K)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    omg vreselijk x'D
    nee jonge, dat is zo beschamend x'D ieeh, moeders x'D

    was het ook x'D ik schaamde me dood toen ze binnen kwam dus heb ik gauw de tv uitgedaan en ben gaan 'slapen' x'D


    -

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik ben overdreven open hoor ;$
    ik heb altijd hele goeie gesprekken met mijn moeder. soms beter dan met mijn vriendinnen, want ik weet zeker dat zij luistert. mijn vriendinnen niet altijd :') mja
    ik denk dat het nu goed komt miertje :'D

    ik praat eigenlijk nooit zo veel in het echt...:x
    ook niet met vriendinnen, tenzij het een zaak van "leven of dood" is.. ;$

    Trafficlight schreef:
    (...)
    lief van je kind (K)

    is gewoon de waarheid n_n
    jullie zijn echt gewoon geniale vriendinnen geworden van mij :9~


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    ik praat eigenlijk nooit zo veel in het echt...:x
    ook niet met vriendinnen, tenzij het een zaak van "leven of dood" is.. ;$

    maar waarom dan niet :X


    -

    Genius schreef:
    (...)
    ghehe nou, jeroen sliep een keer bij mij en we waren nog laat op en hadden de tv aan en .. -schaamt zich- deden iets x'D NEE niet seks :') en toen kwam mijn moeder ineens de deur opendoen dus wij doodnormaal liggen, moest de tv dus uit. en de volgende dat ging hij weg en 's avonds tijdens het eten zei mijn moeder zo 'ik wil dat van gisteravond niet weer zien' ik zo 'wat de tv aan?' zegt mijn broer 'wat zou ze nog meer moeten gezien hebben dan ..' en toen ging ik zenuwachtig lachen en ging gauw naar boven x'D

    haha..x'D

    Genius schreef:
    (...)
    is gewoon de waarheid n_n
    jullie zijn echt gewoon geniale vriendinnen geworden van mij :9~

    geniaal nog wel ? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    maar waarom dan niet :X

    ik weet niet.. nooit gedaan eigenlijk.. ik ben meer een stil type...;$ *tenzij ik heel hyper ben..(A)* ook snel verlegen.. dusja... ik weet eigenlijk niet.. (A)

    Trafficlight schreef:
    (...)
    geniaal nog wel ? :9~

    ander woord voor geweldig (A)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    was het ook x'D ik schaamde me dood toen ze binnen kwam dus heb ik gauw de tv uitgedaan en ben gaan 'slapen' x'D

    kan ik best begrijpen x'D ik kan nou wel zeggen dat het niet beschamend is, maar dat was het vast wel heel erg :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Genius schreef:
    (...)
    is gewoon de waarheid n_n
    jullie zijn echt gewoon geniale vriendinnen geworden van mij :9~

    hoor ik ook bij de jullie? (baby)