• Ja, dat meen ik serieus. Met het gepiep herken ik ze haast niet meer.
    Neem nou het liedje Undead, die heb ik al een lange tijd op mijn mp3 staan. mét gepiep ><
    maar nu heb ik hem een keertje op YT geluisterd zonder gepiep en hij klinkt opeens heel anders :'D.

    naja wat vinden jullie? o.o


    ok

    PUKKELxDING schreef:
    Gepiep is irritant, het is alleen grappig als er bijvoorbeeld heel veel in word gescholden, en dan laten ze piepjes horen ipv woorden. Maar goed, alleen dan is het leuk, voor de grap dus. Voor de rest is het niet leuk.

    Het gepiep is irritant. -.-


    None but ourselves can free our minds.

    Dat gepiep suckt in liedjes!

    Hmm zonder piep is leuker.
    Maar je hoeft ook niet te schelden ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat gepiep slaat sowieso nergens op.

    Cherished schreef:
    Dat gepiep slaat sowieso nergens op.


    inderdaad het is zwaar irritant.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Uhu, of als ze de woorden gewoon weglaten, da's ook kut x_x


    Never run out of reasons to smile...

    Bij Avril worden scheldwoorden meestal vervangen door 'Hey'. Bijv. Bitch, slut, psycho babe, wordt; hey, hey, psycho babe.
    Ik weet niet de preciese tekst, maar zo vind ik het wel goed klinken hoor 8D de scheldwoorden zijn oké, maar hey, hey is ook oké.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat gepiep en geblieb is irriterend. Als iemand de scheldwoorden niet wil horen, moet diegene het liedje niet gaan luisteren. Dat gepiep is dus nergens voor nodig.

    Je hebt egt gelijk!
    anders ga ik me egt vet irritere aan die piepdingetjes


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Mee eens :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Dodelijk irritant dat gepiep. O_O


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ghaha, ja zoals bij Teenagers van My Chemical Romance. Daar zingt Gerard Way of zoiets 'They say all teenagers scare the living shit out of me' en bij die shit doen ze op TV vaak zo'n piep ding ._.

    idd


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."