• Ik ben zowat netlog aan het afsporen naar lang verleden vrienden .. kom ik op een account van een goeie oude vriendin , voeg ik haar toe , accepteert ze , bekijk ik haar foto's - ja , ik doe dat graag ^^ -

    en dan schrok ik me een masale bult. Zie ik daar plots een echo van een baby'tje , vast van haar zus ofzo ..

    No way , haar baby'tje in haar buik , van haar vriendje , verwekt door de sex met hem ..

    Ze is nog maar 14 jaar en dan is dat zwanger. Ik schrok masaal ... haar dikke buik is zo gewelidg maar tegelijkertijd angstaanjagend ..

    wat zouden jullie doen moest je zwanger blijken morgen ?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    wtf,..met 14,..dan heb je nog niet eens fatsoendenlijkkunnen leven!!
    als je een baby hebt kan je echt totaal neits meer,..jah ga je oppasen bij iemand anders zn kindere om geld te verdienne,..nn opt eind vn de avond moet je je eige oppas je verdiende geld geven,..en dan nog,...je kan nog zo veel doen in je leven,..kinderen hooren ergens onderaan het lijstje(want als je een baby hebt kan je echtn iets meer, geen festivals, wereldrijden,..noem maar op:P)

    EmsiePemsie schreef:
    wtf,..met 14,..dan heb je nog niet eens fatsoendenlijkkunnen leven!!
    als je een baby hebt kan je echt totaal neits meer,..jah ga je oppasen bij iemand anders zn kindere om geld te verdienne,..nn opt eind vn de avond moet je je eige oppas je verdiende geld geven,..en dan nog,...je kan nog zo veel doen in je leven,..kinderen hooren ergens onderaan het lijstje(want als je een baby hebt kan je echtn iets meer, geen festivals, wereldrijden,..noem maar op:P)

    Het klinkt net alsof het een straf is om kinderen te hebben. Dat je dan niets meer kan. Je krijgt er wel veel mooie dingen voor terug. en je kan heus je moeder een keer vragen om op te passen.

    Topic:
    Ik zou nooit seks hebben op mijn 14de. Maar ik weet echt niet wat ik dan zou doen. Aan de ene kant ik ben veelte jong voor kinderen aan de andere kant het is moord als ik een abortus pleeg en ik weet nu al dat ik adoptie niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    EmsiePemsie schreef:
    wtf,..met 14,..dan heb je nog niet eens fatsoendenlijkkunnen leven!!
    als je een baby hebt kan je echt totaal neits meer,..jah ga je oppasen bij iemand anders zn kindere om geld te verdienne,..nn opt eind vn de avond moet je je eige oppas je verdiende geld geven,..en dan nog,...je kan nog zo veel doen in je leven,..kinderen hooren ergens onderaan het lijstje(want als je een baby hebt kan je echtn iets meer, geen festivals, wereldrijden,..noem maar op:P)

    Dat valt wel mee,je kan nog heel veel dingen doen hoor


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Despondency schreef:
    Ik zou eerst een hartaanval krijgen. Dan de buurt bij elkaar gillen en dan abortus laten doen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weglaten halen, ik ben nog helemaal niet toe aan een kind. Ik heb nog al wel eens mijn down's, dat is dan niet goed voor dat kind. Dat wil ik dat kind niet aan doen, dan wacht ik liever nog even <3

    Hadt ik ook eens voor, ik schrok wel effe, maar was wel enorm blij voor haar. Moest ik morgen opstaan en plots te weten komen dat ik zwanger ben... ik zou een gat in de lucht springen!!! Ja 17 is jong, maar om één of andere rede is mijn babyklokje al aan het tikken en dat is bij mij redelijk vroeg begonnen.


    90020190

    AUTHENTIK schreef:
    Hadt ik ook eens voor, ik schrok wel effe, maar was wel enorm blij voor haar. Moest ik morgen opstaan en plots te weten komen dat ik zwanger ben... ik zou een gat in de lucht springen!!! Ja 17 is jong, maar om één of andere rede is mijn babyklokje al aan het tikken en dat is bij mij redelijk vroeg begonnen.


    Mijn vader zou willen dat ik abortus doe, maar die heeft niets te zeggen over mijn lichaam, laat staan over het kind dat groeit in MIJN buik, mijn mama zou er niet echt blij om zijn moest het zo vroeg zijn, maar ze zou niet willen dat ik abortus doe. En mijn vriend zou er wel mee blij zijn, we hebben het er al over gehadt en we zijn uitgekomen op de vraag 'welke naam zouden we onze jongen of meisje geven?'. Btw sommige hier zeggen, uitgaan gaat dan niet meer, so what als jouw kind naar concerten gaat ben je zelf nog jong en kan je nog steeds lekker meedoen. En studeren? Er bestaat ook zoiets als thuis leren. Kijk, ik ben NIET zwanger en ik leer op men eentje thuis. Zo heb je tijd voor je kindje én studeren. Hier hebben de schoolgaande tienermoeders net een oplossing voor hun probleem (dat ikzelf eerlijk gezegt géén probleem vind)^_^.


    90020190

    nou gelukkig kan ik op mijn 14e niet zwanger worden -ben al 3 jaar verder x'D- maar als ik nu zwanger zou raken dan zou ik me echt doodschrikken en ik heb echt een hekel aan abortussen dus ik zou het willen houden :X maar wieweet lul ik wel anders als ik echt in die situatie sta.


    -

    Vind het zowiezo al dom het al op je 14 te doen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Je kunt niet weten wat je zou doen als je niet in de situatie zit.

    Heel wat gemengde gevoelens hebben, denk ik. Maar toch wel vooral balen.


    No growth of the heart is ever a waste

    die ist er nog fier op ook :S

    Ik zou zo fcking in paniek zijn dan oô. En daarna naar de abortuskliniek rennen. Maar ik zou ook nooit seks hebben op mijn 14de.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    echt heel erg in paniek raken, maar uiteindelijk denk ik abortus laten plegen. ik hou niet van kinderen en dude, ik ben pas 15, ik heb nog een heel kinderloos leven voor me. :] dusja. maar aan de andere kant, misschien reageer ik wel heel anders als dat ik nu zeg, dus ik weet het niet O.o hopen dat ik nooit in zo'n situatie kom.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Op 14 zou ik waarschijnlijk voor abortus gegaan zijn. Nu, geen idee. Al zeker geen abortus, maar zelf voor het kindje zorgen? Het hangt ook van je partner af, als hij bvb ouder is en al werkt, is het wel te overwegen om het te houden. Mja, uiteindelijk, je kan zoiets alleen zeker weten als je zelf in die situatie zit.


    " I'm not your boyfriend, baby. "