• Ik ben zowat netlog aan het afsporen naar lang verleden vrienden .. kom ik op een account van een goeie oude vriendin , voeg ik haar toe , accepteert ze , bekijk ik haar foto's - ja , ik doe dat graag ^^ -

    en dan schrok ik me een masale bult. Zie ik daar plots een echo van een baby'tje , vast van haar zus ofzo ..

    No way , haar baby'tje in haar buik , van haar vriendje , verwekt door de sex met hem ..

    Ze is nog maar 14 jaar en dan is dat zwanger. Ik schrok masaal ... haar dikke buik is zo gewelidg maar tegelijkertijd angstaanjagend ..

    wat zouden jullie doen moest je zwanger blijken morgen ?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    BrokenDreams schreef:
    Gosh, op je 14e al seks hebben? Dat zouden mijn ouders nooooit toestaan. En oké, je kan het in je geniep doen.

    Niet alle ouders zijn hetzelfde hé? Mijn moeder heeft er niks tegen. Als ik het maar veilig zou doen.. : P


    Mew <3

    Immortal schreef:
    (...)
    Um mam werd zwanger van mij terwijl ze de pil slikte?
    Maar ze waren wel blij met mij dus:Y)
    Ik geloof niet dat jouw moeder 15 was toen ze jou kreeg, of wel soms?


    Life is hard and then we die

    Cosmia schreef:
    (...)
    Niet alle ouders zijn hetzelfde hé? Mijn moeder heeft er niks tegen. Als ik het maar veilig zou doen.. : P

    Nee, dat weet ik ook wel... Maar ja. Ik kan er gewoon niet bij.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik geloof niet dat jouw moeder 15 was toen ze jou kreeg, of wel soms?

    Nee maar oudere mensen slikken ook de pil en doen ook aan sex weetje :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik denk dat je nu niet kan zeggen wat je zou doen, want eens je zwanger bent, heb je er zelf voor gezorgt en moet je je verantwoordelijkheid maar opnemen, vind ik.


    Let's do this poo

    Immortal schreef:
    (...)
    Nee maar oudere mensen slikken ook de pil en doen ook aan sex weetje :'D
    Ja weet ik, maar de reden waarom jouw moeder dan is zwanger geraakt is omdat ze de pil niet regelmatig heeft geslikt. En misschien deed ze dat wel expres, maar goed, daar gaan we het niet over hebben XD Ik vertrouw voor de volle 99,9% op de pil.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja weet ik, maar de reden waarom jouw moeder dan is zwanger geraakt is omdat ze de pil niet regelmatig heeft geslikt. En misschien deed ze dat wel expres, maar goed, daar gaan we het niet over hebben XD Ik vertrouw voor de volle 99,9% op de pil.

    Weet niet of ze dat regelmatig heeft gedaan en dat ga ik ook niet vragen xD
    Maar idd ik kap al xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Euh, ik zou het nu niet weten. Ik beslis dat wel als het ooit gebeurd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    AUTHENTIK schreef:
    (...)

    Mijn vader zou willen dat ik abortus doe, maar die heeft niets te zeggen over mijn lichaam, laat staan over het kind dat groeit in MIJN buik, mijn mama zou er niet echt blij om zijn moest het zo vroeg zijn, maar ze zou niet willen dat ik abortus doe. En mijn vriend zou er wel mee blij zijn, we hebben het er al over gehadt en we zijn uitgekomen op de vraag 'welke naam zouden we onze jongen of meisje geven?'. Btw sommige hier zeggen, uitgaan gaat dan niet meer, so what als jouw kind naar concerten gaat ben je zelf nog jong en kan je nog steeds lekker meedoen. En studeren? Er bestaat ook zoiets als thuis leren. Kijk, ik ben NIET zwanger en ik leer op men eentje thuis. Zo heb je tijd voor je kindje én studeren. Hier hebben de schoolgaande tienermoeders net een oplossing voor hun probleem (dat ikzelf eerlijk gezegt géén probleem vind)^_^.


    welke namen zijn het geworden ?
    <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Kawaii schreef:
    (...)

    welke namen zijn het geworden ?
    <3


    We hebben een hele lijst gemaakt, daar zullen we op het moment zelf wel uit kiezen xp.
    Maar we waren er wel al over eens dat, als het een meisje is, haar 2e en 3e naam de namen van mijn vriend zijn overleden mama en oma zullen zijn. Dus het wordt zo *naam meisje* Ann Monique Delaey (mijne vriend zijn achternaam)


    90020190

    Zo,

    Zwanger? Zonder sex? Damn I'm good. 8D


    Serieus.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 21:45 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik weet niet, zoiets kan je pas weten als het je overkomt.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Damn dat is kut voor haar...Abortus misschien?


    Fus Ro Dah!

    mijn ouders vertellen...die zouden me wel helpen..maar dat is wel iets anders gezien dat ik al 17 ben...dan is het toch wat minders erg dan met 14, maar toch erg genoeg...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen. Ik denk dat ik eerst advies aan mijn moeder zou vragen. Ik moet het dan toch kwijt. Maar daarna weet ik het echt niet. Een arbortus, houden en dan weggeven of het kind echt houden. Maar het gaat niet gebeuren, want ik ben zo slecht met jongens als ik verliefd ben.. x] En ik wil toch eerst mijn studie doen.


    And now we're counting down to Phase Zero.