• Ik ben zowat netlog aan het afsporen naar lang verleden vrienden .. kom ik op een account van een goeie oude vriendin , voeg ik haar toe , accepteert ze , bekijk ik haar foto's - ja , ik doe dat graag ^^ -

    en dan schrok ik me een masale bult. Zie ik daar plots een echo van een baby'tje , vast van haar zus ofzo ..

    No way , haar baby'tje in haar buik , van haar vriendje , verwekt door de sex met hem ..

    Ze is nog maar 14 jaar en dan is dat zwanger. Ik schrok masaal ... haar dikke buik is zo gewelidg maar tegelijkertijd angstaanjagend ..

    wat zouden jullie doen moest je zwanger blijken morgen ?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Het zou nooit gebeuren, maar als ik zwanger zou worden op mijn 14de zou ik geen abortus plegen.. ik zou het kind gewoon houden en door mijn ouders laten opvoeden, en later door mezelf.
    ik zou me btw echt doodschamen. :O


    You are beautiful, you are love.

    iedereen zegt zo gemakkelijk abortus plegen; maar volgens mij is het mentaal wel heeeeel moeilijk om abortus te gaan plegen als je weet dat er iets leeft in jou; maar 14 is wel massz jong. :S
    ikzelf zou echt nie weten wat te doen. O.o


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik zou gewoon zorgen dat ik niet zwanger raak..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Yasmiinee schreef:
    iedereen zegt zo gemakkelijk abortus plegen; maar volgens mij is het mentaal wel heeeeel moeilijk om abortus te gaan plegen als je weet dat er iets leeft in jou; maar 14 is wel massz jong. :S
    ikzelf zou echt nie weten wat te doen. O.o

    Dat denk ik dus ook.


    Mew <3

    Ik zou het echt niet weten. . en ik wil het niet weten ook


    Happiness hit her like a train on a track