• Ik ben zowat netlog aan het afsporen naar lang verleden vrienden .. kom ik op een account van een goeie oude vriendin , voeg ik haar toe , accepteert ze , bekijk ik haar foto's - ja , ik doe dat graag ^^ -

    en dan schrok ik me een masale bult. Zie ik daar plots een echo van een baby'tje , vast van haar zus ofzo ..

    No way , haar baby'tje in haar buik , van haar vriendje , verwekt door de sex met hem ..

    Ze is nog maar 14 jaar en dan is dat zwanger. Ik schrok masaal ... haar dikke buik is zo gewelidg maar tegelijkertijd angstaanjagend ..

    wat zouden jullie doen moest je zwanger blijken morgen ?


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik ben nu 13, bijna 14 en ik weet zeker dat ik abortus zou doen; maar ik weet van 100% zeker dat ik binnen nu en een jaar toch geen seks zal hebben.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 17:51 ]


    hoi, jij bent leuk.

    'k mag dan al 18 zijn, 't zou abortus worden.
    Een kind nu? Nee sorry daar pas ik voor.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 17:54 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OMG!
    dat is egt zoo jong voor een kindje,,
    dat zou ik dus egt nooit wille!


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    Carnage schreef:
    Vind het zowiezo al dom het al op je 14 te doen.

    IMO hoeft dat niet zo te zijn, als je maar je verstand erbij houdt. En ja, de kans is groter dat je later meer brains hebt dan op die leeftijd, maar het hoeft niet per se.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou voor abortus gaan, denk ik.


    Never run out of reasons to smile...

    waarschynlyk sta ik het dan af voor adoptie aan abotus doe ik nie da kind heeft ook een recht op een leve

    Zoiets kan je pas weten als je het meemaakt, dus ik zou het niet weten. Je kan wel doodleuk nu zeggen dat je abortus pleegt, maar als je echt zwanger bent kan je daar heel anders over denken.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aborteren, en er vooral niet te veel over nadenken. Zoiets kan gebeuren, en ik vind dat ik een tweede kans moet krijgen. Bovendien kan ik zo een babytje geen goeie toekomst bieden. Maar ik ben aan de pil dus de kans dat ik zwanger word is unaniem ;)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 18:45 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Aborteren, en er vooral niet te veel over nadenken. Zoiets kan gebeuren, en ik vind dat ik een tweede kans moet krijgen. Bovendien kan ik zo een babytje geen goeie toekomst bieden. Maar ik ben aan de pil dus de kans dat ik zwanger word is unaniem ;)

    Um mam werd zwanger van mij terwijl ze de pil slikte?
    Maar ze waren wel blij met mij dus:Y)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2009 - 19:27 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Gosh, op je 14e al seks hebben? Dat zouden mijn ouders nooooit toestaan. En oké, je kan het in je geniep doen. Maar dan nog... Ik zou niet weten wat ik mocht doen, maar op mijn ouders zou ik zeker niet moeten rekenen. Ofja, dat zeggen ze nu. Maar als ik dan een kindje zou hebben. Zeggen ze misschien iets anders. , Mijn papa wouw zelfs niet dat ik er nog bij kwam... ><


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    op je 14de al seks :X no way maar ik zou het denki ik wel houden, ik ben nu 14 maar ik denk dat mijn ouders er wel voor kunnen zorgen ofzo.... want ABORTUS = MOORD!!!!!:@(A)


    DUDE! Get a life!!!

    Geen idee, ik vind dat je dat pas kan weten als je zelf zwanger bent.


    -

    IC2P schreef:
    Ik denk dat ik toch arboreus zou doen. Ik ben nog niet eens verantwoordelijk genoeg over mezelf! Laat staan voor z'n baby'tje...


    It even took me by surprise

    Veel zal ik niet kunnen doen want mijn ouders zijn mij voor. -ze smijten me gewoon buiten ö-

    ik zou het zeker op deze leeftijd echt niet willen, later ook niet overigens, ik hoef geen kinderen^^. ben ik al over uit, ik begin er niet aan. xD mijn ouders zouden flippen als ik zwanger was. ik ben dan wel 16, maar dan nog. ik zou niet weten wat ik met een kind zou moeten.. ^^ gewoon niet zwanger raken is denk ik de beste optie ^^ ;)


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3