• Gistere liep ik over de Tilburgse kermis, lekker gezellig een oliebol te eten. Opeens zie ik een jongen lopen met dreads in een petjes en kleding zoals Tom, en daar naast liep een iets langere jongen met zwart lang haar en een mutsje, hij was ook gekleed zoals Bill. Dus ik tik mijn vriendin aan en schreeuw: TOM & BILL AAAAAAAH! Draaien Tom & Bill zich om... zijn ze het niet xD! Het ergste was nog dat mijn oliebol dus op de grond was gevallen :'( .... En het was dus zoooo verschrikkelijk voor schut wand iedereen keek me aan xD! Ik ben wel een nieuwe oliebol gaan halen (A)!
    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    whaha da zullen de neppers geweest zijn xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    zou idd kunnen, maar jha als ze het echt waren geweest viel ik zeker flauw! xD


    Tears are crashing out of my eyes

    Haha jammer van je oliebol xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hah, ik dacht al toen ik begon te leze da ze er ook égt ware, majaah, da kan ni, want ze zijn ni in Nederland :)


    007

    Haha :'D Stel je voor; dan lopen die zo ineens op de kermis xD of dan zie je die zo bij het schietkraam ofzo :P


    Tanya is de beste.

    Omg. Das best wel komisch x'D

    Kay en Tim denk ik, of hoet heten ze? Naja wel balen van je oliebol xD(flower)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    whaha ik dacht egt zo van; niet eerlijk!! toen ik begon te leze xD whaha dagdag oliebol :P najah meestal zijn ze nie zo duur ;)


    when words fail, music speaks.

    Whahaha stel je voor, Bill & Tom op de kermis !xD
    Als dat echt was zou ik nogal wenen(huil)

    Spijtig vn je oliebol ! xD(duivel)


    Even bad men love their mothers -

    :P Die Oliebol koste €1,- dus dat viel wel mee. Maar echt hea, zitten Bill en Tom ineens in de draaimolen! Whaha xD


    Tears are crashing out of my eyes

    whaha xD Ik ben vandaag geweest op roze maandag, zeike nat >.<
    Maar maar maar ik en mijn vriendin hadden een stoepkrijtTekening gemaakt van TH onder het viaduckt (of hoe je dat ook schrijft XD) bij het NS plein voor het TH Dutch street team. Komen we daar later, is hij al bijna helemaal weg:( Maar was wel lol, stonden echt voorschut


    bla bla bla

    cool wel jammer dat se het neit echt waren ik sou echt sijn gaan gille! jammer van je olibol naja sie het sow... een leuke blunder waar jeaan kan denken en je rot mee kan lache met je vrienden doe ik ook altijd als ik iets stoms heb gedaan:P

    whaha xD Ik ben vandaag geweest op roze maandag, zeike nat >.<
    Maar maar maar ik en mijn vriendin hadden een stoepkrijtTekening gemaakt van TH onder het viaduckt (of hoe je dat ook schrijft XD) bij het NS plein voor het TH Dutch street team. Komen we daar later, is hij al bijna helemaal weg:( Maar was wel lol, stonden echt voorschut

    Roze maandag is letterlijk in het watergevallen xD! Het regent alleen maar! Aah, ik haat het nederlandse weer -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    Haha, Das balen :S (dat ze het niet waren en van je Oliebol xD)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    (...)
    Roze maandag is letterlijk in het watergevallen xD! Het regent alleen maar! Aah, ik haat het nederlandse weer -.-


    anders ik wel zou naar Walibie gaan :S
    Maar goed lekker boeie xD


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')