• Gistere liep ik over de Tilburgse kermis, lekker gezellig een oliebol te eten. Opeens zie ik een jongen lopen met dreads in een petjes en kleding zoals Tom, en daar naast liep een iets langere jongen met zwart lang haar en een mutsje, hij was ook gekleed zoals Bill. Dus ik tik mijn vriendin aan en schreeuw: TOM & BILL AAAAAAAH! Draaien Tom & Bill zich om... zijn ze het niet xD! Het ergste was nog dat mijn oliebol dus op de grond was gevallen :'( .... En het was dus zoooo verschrikkelijk voor schut wand iedereen keek me aan xD! Ik ben wel een nieuwe oliebol gaan halen (A)!
    xoxo Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    haha grappig maar spijtig voor jou dat het niet de echte waren!! grappig verhaal

    Wahahaha x'D
    zoiets had een vriendin van mij in Duitsland. Zag ze iemand lopen met zwart haar en van die witte plukken. Maar in die winkel was er uitverkoop en stond er overal: Billige prijzen(ofzo) en het enig woord wat ze kende was scheisse. Dus zei roept zo: Scheisse Scheisse Billige Prijzen. En haar nicht riep toen keihard: BILLL!
    Toen hoorde ze een lage stem iets roepen. Dus die Bill(ze beweert dat het Bill echt was) begint keihard te rennen en er lopen een paar mannen in dezelfde shirts achter hem aan.
    Ze was toen echt verdrietig, want ze dacht dat ze Bill had weggejaagd

    (...)
    Roze maandag is letterlijk in het watergevallen xD! Het regent alleen maar! Aah, ik haat het nederlandse weer -.-



    Jaa het was echt klote weer, maar wel melig. En je geld is ook meteen op na 2 ritjes break dance en 1 keer in de snowjet (of hoe je dat schrijft >.<) en een Mc Flurry xD


    bla bla bla

    ik dacht toen ik begon te lezen:''ik moest daar zijn xD'' wel jammer dat je oliebol viel

    WAHA omg :')


    don't Worry...Be gay.

    zielig van je oliebol maar het kan zijn dat ze ook fan waren ofzo


    One Day you'll remember me...

    Zeker fakers of zo!
    Wel jammer van je oliebol

    xD

    Jaaa, dat zouden Kai en Tim geweest kunnen zijn.xD


    ok

    ik dacht ook een keer dat ik bill zag! op de kerstmarkt aan een jeneverstand :D Ma twas em ni... mijn hart ging toch wel effe sneller seg :D

    zal waarschijnlijk tim en die andere zijn geweest..
    was die tom dik??


    Imperfection Is Beautiful

    xD

    XDXD(lol)
    wel zonde van je oliebol:(


    I am an idiot, I move.

    jammer van je oliebolxD

    Thahah x) Ochaarm x) Gans grappig x) Mrjah x) Jammer voor de olliebol die daar nu ng steeds op de grond ligt x0

    sorry maar ik vind het zo KUT dat andere mensen hun styl naapen en gaan doen of ze het zelf zijn , wat ik nog het ergste vind is dat het meetsal meisjes zijn Ö:@