• Hallo lieve users,

    Heb jij de Quizletradio de eerste paar keer wel geluisterd maar luister je nu niet meer?

    Dan nu aan jou de vraag:
    Waarom luister jij de Quizlet-radio niet meer?

    De Quizlet-radio krijgt steeds minder luisteraars en het zou zonde zijn als Rick daar iets aan zou kunnen veranderen, maar niet weet wat hij dan moet doen.

    xKrull

    ehm,, omdat ik het vergeet, er niet ben of er is hier iets dat ik het niet luister,, er is iets op tv.. :)


    Nvt

    Er komen vaak liedjes langs die ik niet leuk vind..dus zet ik hem uit..
    ik luister al heelang niet meer..

    vergeet het soms en ben veel bezig met verhalen en school

    omdat ik nooit begonnen ben ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind eigenlijk dat hij een vervelende stem heeft, en dan praat ie ook nog eens zoveel:S
    En ik vind z'n grappen niet grappig, en naja
    m'n eigen muziek is gewoon leuker:Y)
    En ik vind dat de liedjes heel geknutseld zijn soms, dus dat een lied halverwege geknipt en geplakt is om het korter te krijgen, maar dan verkeerd, en de muzier is ook niet super...

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 17:46 ]


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Omdat ik de meeste liedjes niet zo goed vind. Ik ben nogal kieskeurig als het om muziek gaat. (:

    de watte!!! nog nooit van de quizlet radio gehoord!!! war vind je die!!!?????


    DUDE! Get a life!!!

    ik weet niet. ik vergeet het, of er is te weinig leuke muziek. verder doet rick het wel goed hoor! ;3


    Underdog, just look at the mess you made.

    soms vergeet ik het gewoon
    en soms ben ik te laatxD
    maar als ik er optijd aan denk en ook achter de pc kan dan luister ik wel gewoon


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Omdat ik sowieso niet van radio luisteren houd...
    Dus niks tegen Q-radio, maar tegen alle radio's
    :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Omdat.. ik er niet zo bij nagedacht heb. Ik luister het eigenlijk heel onregelmatig. En een deel van de muziek die voorbijkomt vind ik niet leuk maar das bij elke radiozender zo. Daarom speel ik liever eigen DJ ;]
    Maar zo af en toe is het best leuk.


    No growth of the heart is ever a waste

    1sweetsmile1 schreef:
    de watte!!! nog nooit van de quizlet radio gehoord!!! war vind je die!!!?????

    Quizlet radio draait elke vrijdag op het internet..

    meestal bezig met andere dingen en niet zo veel zin...


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik hou meer van mijn eigen muziek. En vroeger vond ik het leuker omdat er veel meer mensen naar luisterde en er dus ook veel werd gereageerd in het topic enzo, je snapt me vast wel. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Omdat ik het ofwel vergeet, ofwel heb ik mijn eigen muziek opstaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker