• Hallo lieve users,

    Heb jij de Quizletradio de eerste paar keer wel geluisterd maar luister je nu niet meer?

    Dan nu aan jou de vraag:
    Waarom luister jij de Quizlet-radio niet meer?

    De Quizlet-radio krijgt steeds minder luisteraars en het zou zonde zijn als Rick daar iets aan zou kunnen veranderen, maar niet weet wat hij dan moet doen.

    xKrull

    [Waarom dan niet?]

    Dat komt omdat het op Vrijdag is en dan nog op een tijdstip dat ik er niet ben. Dus dan kán ik toch niet luisteren?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 19:05 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik luisterde er op het begin wel naar, maar ik vind de muziek soms zeg maar, bagger worden. En eenmaal dat hij in die bepaalde genre draait blijft hij er ook een tijdje inzitten..No offence to Rick, hij doet het geweldig en heeft een leuke stem.
    Maar mijn muzieksmaak verschilt soms gewoonweg reuze van die dat op de radio wordt gedraait. ;D

    En ook omdat er minder naar wordt geluisterd en er dus minder wordt gereageerd in het topic, het is altijd leuker dat je er met mensen over kan praten..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik moet iets downloaden maar als ik die download dan kan ik 'm nog steeds niet luisteren, daarom dus.

    Ik wel alleen de laatste tijd ben ik vaker weg op de dagen dat rickjuh draait.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    zaterdag zou handiger zijn, al is vrijdag ook nog wel oké.
    soms luister ik, maar soms draait hij een liedje dat ik niet leuk vind en dan zet ik hem even af.
    Maar over het algemeen vind ik Qradio wel leuk! (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Omdat het niet werkt bij mij. 4de keer dat ik dat zeg. ;d

    omdat kijk, ik vind het super leuk om te luisteren maar mijn computer word er sloom van.. dus sjaa.. doe ik het niet meer =3

    Alysse schreef:
    Ik hou meer van mijn eigen muziek. En vroeger vond ik het leuker omdat er veel meer mensen naar luisterde en er dus ook veel werd gereageerd in het topic enzo, je snapt me vast wel. :')
    ik ook , was altijd gezellig in zo'n topic


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik moet altijd naar de volleybal en als ik terug kom ben ik altijd dood x_x
    Jammer, want ik vind het wel leuk.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind het vrij saai en stom, sorry. Echt niet lullig bedoeld, ook zeker niet naar Rick toe, maar als ik radio wil luisteren, zeg ik Q-Music wel op. (:

    lol ik wist nieteens dat we radio haden maar no offence Ik HAAT radio xD ze draaien altijd de nummers waar je net geen zin in hebt

    [ bericht aangepast op 14 sep 2009 - 20:17 ]


    As If You'll Ever Love Me

    Ik kan het niet luisteren moet ik sporten en daarna mag ik niet computeren en ik kan het alleen op de laptop luisteren


    I Got My Party Tonight<33

    Hmm, heb het geluisterd, luister liever mijn eigen muziek. Niets tegen Rick hoor. ^^


    -

    Vroeger luisterde ik maar nu vergeet ik het vaak, ben ik te laat of kan ik gewoon niet omdat ik niet thuis ben =S


    But love's a malady without cure

    Rick doet het heel goed,maar mijn soort muziek komt er niet op dusja..en ik vergeet het ook vaak..


    Imperfection Is Beautiful