• Ooh, Deze video moet je echt zien!

    Hoe lief!!

    Korte uitleg: Twee mannen hadden een leeuwtje geadopteerd.. christian genaamd. Hij was tam geworden aangezien die mannen hem hadden opgevoed. Aangezien het leeuwtje een leeuw werd en zij plaatsgebrek hadden, hebben ze hem naar afrika gebracht om in het wild te gaan leven.
    Een jaar later wouden ze christian gaan opzoeken maar anderen raadden dat de mannen af omdat de leeuw al papa was geworden en hun dus als prooien zouden gaan zien. Maar blijkbaar wouden de mannen het toch eens proberen en dit gebeurde dus..
    Hij herkende de mannen en ze werden volop geknuffeld!

    Oooooomg. Wat super lief. Ik moet er serieus bijna van huilen. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik denk dat ik daar ooooooooit ook eens een topic over geopend heb weet wel zeker maar hij blijft zo lief ;3

    dat filmpje is echt gewoon HET bewijs dat echte liefde en echte vriendschap wel bewijst!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Zag ik heel lang geleden eens.


    Ryan Dunn (ll)

    Ahja, daar kreeg ik ooit een mail over. Dat is echt lief. :')

    Die heb ik al gezien. Echt cute (=


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Echt lief! Hier was alleens een topic over, en daarvan ken k het filmpje! Maar echt kei lief! Toen k het voor het eerst zag moest ik huilen! xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Daar had ik al ooit een topic over gemaakt:X
    Maar hij is geweldig nderdaad, <3.


    ok

    zo liief <33

    dat is lieeef =3


    Voorkom een kater, blijf dronken.

    Heb ik al duizend keer gezien. Het is zo mooi.

    Echt Lief
    heb ik al eens gezien maar het blijft lieff :) x

    ik moest egt bijna huile! :'( maar leeuwe vind ik zowiezo mooie en lieve beeste maar dit bewijst dat leeuwe ook égt líéf kunne zijn! (H)

    <3333333333


    "Be yourself, and fuck everything else" -Alex Gaskarth

    Ik heb het boek gelezen dat die twee mannen erover hebben geschreven, ik vind het echt een geweldig verhaal en er zitten zulke schattige foto's in (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Conspiracy schreef:
    Ik denk dat ik daar ooooooooit ook eens een topic over geopend heb weet wel zeker maar hij blijft zo lief ;3

    die heb ik gelezen

    dat filmpje heb ik zo vaak gezien
    vlijft mooi


    We can only learn to love by loving.