• Helleu ~

    Naha, wat een lange titel maar dat is even om dat duidelijk te maken dus. En voor het nog eens extra duidelijk te maken: Ik heb niets tegen hun, maar dat is bij mij echt in het verkeerde keelgat geschoten. Nou, wat nu? Het volgende:

    Op mijn moeders e-mail adres kregen we net een mail binnen over een grote betoging in Engeland van de Islam. Nou, wat is daar mis mee, Belgen, Nederlanders etc betogen toch ook eens? Ja maar niet zoals hun dat deden. Weet je dat dat echt grof was? Ze bedreigen Europa, y'guys! Op spandoeken en borden wat ze gemaakt hadden stond onder andere op: 'Europa, bereid je maar voor op een herhaling van 11 september!' En ook dingen als: 'Verdelgen wie tegen de Islam is! Europa is de KANKER! Onthoofden wie iets slechts zegt over de Islam!' En zo verder. Komaan! En dan vragen ze ons waarom we bang zijn van zulke mensen? Want het zijn toch vredelievende mensen? Dan vraag ik me af of ze zoiets ook zouden doen in hun land.

    AGAIN: Ik heb niets tegen mensen van een ander geloof, mensen uit Marokko, Turkije etc maar zoiets doe je gewoon niet. Dat schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat.

    xoxo'

    Dat heeft niks met de islam te maken, maar met het karakter van de mensen die die spandoeken maakten. Islam is dus even slecht/goed als christenen. Maar inderdaad, dié mensen, die zijn echt ***. Ze mogen indeed blij zijn dat ze hier mogen wonen. Dus ze hoeven niet zo'n grote mond op te zetten. Ook niks tegen de islam, wat ik in het begin al zei. Het hangt af van persoon tot persoon.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 18:07 ]

    Dat snap ik niet. Ze mogen hier wonen en toch doen sommigen van die dingen. Die verpesten het voor iedereen. En dan snappen ze niet waarom mensen bevooroordeeld zijn over de islam...

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 18:06 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    zoiets vind ik echt overdreven stom.. -_-'
    ze moeten is proberen om Europa aan te vallen. krijgen ze toch spijt van.

    xCIxTHx schreef:
    zoiets vind ik echt overdreven stom.. -_-'
    ze moeten is proberen om Europa aan te vallen. krijgen ze toch spijt van.


    None but ourselves can free our minds.

    xCIxTHx schreef:
    zoiets vind ik echt overdreven stom.. -_-'
    ze moeten is proberen om Europa aan te vallen. krijgen ze toch spijt van.

    Europa's leger is helemaal niet zo goed als het Amerikaans.
    Maar goed, dat doet er nu niet toe.
    Zoals je zelf zegt, heb ook niets tegen hun, maar eender wie of over eender wat mensen dat zeggen, is gewoon belachelijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Europa's leger is helemaal niet zo goed als het Amerikaans.
    Maar goed, dat doet er nu niet toe.
    Zoals je zelf zegt, heb ook niets tegen hun, maar eender wie of over eender wat mensen dat zeggen, is gewoon belachelijk.

    Ja; maar het maakt mij ook best wel bang eigenlijk ;s

    Ik ben het volledig met je eens.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik ben het met je eens.
    En als Europa toch zo slecht is, waarom gaan ze dan in Engeland wonen? oô


    You're a star in heaven.

    Tja hun probleem


    You can run but not hide

    Och, komaan. Ik geloof die bullshit niet ;x

    Ik word echt sjaggo van die fundamentalisten, I mean it. Het land uitknikkeren met die handel ><
    Wat dat betreft ben ik het met Wilders eens, en dat zal niet snel voorkomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    What the fuck voor een mense zijn da ;x


    Just a simple "I love you" (:

    Philadelphia schreef:
    Dat snap ik niet. Ze mogen hier wonen en toch doen sommigen van die dingen. Die verpesten het voor iedereen. En dan snappen ze niet waarom mensen bevooroordeeld zijn over de islam...


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Wat ik nu ga zeggen komt misschien heel erg hard over, maar..
    Als ze het allemaal zo vreselijk slecht vinden gaan ze toch weer in hun eigen land wonen? Eens kijken wat er daar gebeurt als ze zo lopen te dreigen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lucidity schreef:
    Wat ik nu ga zeggen komt misschien heel erg hard over, maar..
    Als ze het allemaal zo vreselijk slecht vinden gaan ze toch weer in hun eigen land wonen? Eens kijken wat er daar gebeurt als ze zo lopen te dreigen.

    Dat komt voor mij -na wat er nog allemaal in die mail stond- helemaal niet hard over. En zo denk ik er nu ook over: Dat ze allemaal terug gaan naar hun eigen land als ze het hier toch niet goed vinden. Wij moeten ons aanpassen aan hun land, zij ook aan dat van ons en dan moeten ze ook zo niet liggen zeiken over zulke dingen.