• Helleu ~

    Naha, wat een lange titel maar dat is even om dat duidelijk te maken dus. En voor het nog eens extra duidelijk te maken: Ik heb niets tegen hun, maar dat is bij mij echt in het verkeerde keelgat geschoten. Nou, wat nu? Het volgende:

    Op mijn moeders e-mail adres kregen we net een mail binnen over een grote betoging in Engeland van de Islam. Nou, wat is daar mis mee, Belgen, Nederlanders etc betogen toch ook eens? Ja maar niet zoals hun dat deden. Weet je dat dat echt grof was? Ze bedreigen Europa, y'guys! Op spandoeken en borden wat ze gemaakt hadden stond onder andere op: 'Europa, bereid je maar voor op een herhaling van 11 september!' En ook dingen als: 'Verdelgen wie tegen de Islam is! Europa is de KANKER! Onthoofden wie iets slechts zegt over de Islam!' En zo verder. Komaan! En dan vragen ze ons waarom we bang zijn van zulke mensen? Want het zijn toch vredelievende mensen? Dan vraag ik me af of ze zoiets ook zouden doen in hun land.

    AGAIN: Ik heb niets tegen mensen van een ander geloof, mensen uit Marokko, Turkije etc maar zoiets doe je gewoon niet. Dat schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat.

    xoxo'

    Ja echt stom he

    Mijn moeder is nu zelfs zo bang dat ik meteen van school naar huis moet komen en dat ik enkel nog maar naar het stad mag als er iemand anders bij is(samen sterk dus het kan ook iemand van mijn leeftijd zijn)


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Dat komt voor mij -na wat er nog allemaal in die mail stond- helemaal niet hard over. En zo denk ik er nu ook over: Dat ze allemaal terug gaan naar hun eigen land als ze het hier toch niet goed vinden. Wij moeten ons aanpassen aan hun land, zij ook aan dat van ons en dan moeten ze ook zo niet liggen zeiken over zulke dingen.

    Ja indd.
    De kerken in hun landen zijn ook op één hand te tellen, terwijl wij ons wel aan hun moeten aanpassen met in elke stad een moskee.
    Maar over het algemeen zijn veel moslims heel gastvrij, dat wel. Het is die groep die het voor iedereen verneukt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    iets tegen hén, niet hun.
    Ik verander je titel even.

    Pff,
    Nu ga ik eens mijn mening zeggen.
    Weetje, als ze het hier zo slecht vinden, gaan ze tog terug naar hun eigen landje? "Ja maar daar hebben wij geen werk!" Ja boeje, wij geven je werk, moet je misschien zo niet bezig zijn? ik bedoel, ik ben geen racist, maar dit gaat er echt wel over. Ze krijgen hier werk, voedsel, drinken een degelijke woning -de meeste tog- en dan gaan ze zo zitten doen. ja hoor, maar ze moeten niet verwachten dat Europa nog veel gaan doen voor hun hoor.
    omg wat een ***mensen --'


    - hoi ;D

    Dat doe je niet wat je ook gelooft!!!


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Lucidity schreef:
    Wat ik nu ga zeggen komt misschien heel erg hard over, maar..
    Als ze het allemaal zo vreselijk slecht vinden gaan ze toch weer in hun eigen land wonen? Eens kijken wat er daar gebeurt als ze zo lopen te dreigen.

    Helemaal met je eens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lucidity schreef:
    Wat ik nu ga zeggen komt misschien heel erg hard over, maar..
    Als ze het allemaal zo vreselijk slecht vinden gaan ze toch weer in hun eigen land wonen? Eens kijken wat er daar gebeurt als ze zo lopen te dreigen.


    mijn leraar zegt dat dat komt omdat ze wel daar op straat ofzo worden aangesproken als ze iets 'slechts' doen zeg maar, en hier zegt niemand er wat over.
    maar of het waar is weet ik niet.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!

    Wat een zeikers >< de meeste mensen van dat volk dat in europa woont, zijn gwn zeikers.. >< da ze dan terug naar hun eigen land gaan he!
    (mijn mening)

    [ bericht aangepast op 18 sep 2009 - 20:45 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dat doet me denken aan Geert Wilders met zijn Kopvoddentaks...
    Niet alle buitenlanders zijn zo, er zijn ook zat 'normale' en aangepaste buitenlanders. Maar wat ik niet snap is waarom ze dan hierheen komen als ze het hier niet leuk vinden?!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wag ff,ze zeggen dan we een herhaling krijgen van 9/11,maar op 9/11 hebben ze mensen vermoord en in de koran staat toch dat ze niet mogen doden?En dat we ieder lief moeten hebben?

    Nou volgens mij moeten die de koran nog maar een keer gaan lezen wand ze snappen er niks van.En als ze het hier zo erg vinden wat doen ze dan hier?

    Serieus ik snap mensen echt niet


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat soort mensen zijn gewoon zwaar aandachtsloos, en ze geven anderen een slechte naam.
    En weet je waar ik chaggerijnig van wordt. Als mensen zeggen 'Ja, ze mogen blij zijn dat ze hier mogen wonen' of 'Dan gaan ze toch lekker terug naar hun eigen land' Komaan dudes. 'hun' land, 'mijn' land. Dat slaat echt nergens op. Ja, ze kunnen zich niet gedragen maar dat kunnen de meeste Nederlanders ook niet hoor. En als hier een whatever, Amerikaan ofzeuw komt wonen en die doet wat dan zegt niet iedereen 'Je mag blij zijn dat je hier mag wonen.' of ' ga terug naar je eigen land'

    En wat ook nergens op slaat = 'Ze moeten zich aanpassen aan onze cultuur' --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Jeuzus D:


    I don't need words to feel those lips.

    Oh my god!
    Stomme zeikers. Die hebben gewoon een oninteressant leven en dus dachten ze; 'Hihi, laten we wat gaan bedreigen, dat is namenlijk ons talent!'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Marihuana schreef:
    Dat soort mensen zijn gewoon zwaar aandachtsloos, en ze geven anderen een slechte naam.
    En weet je waar ik chaggerijnig van wordt. Als mensen zeggen 'Ja, ze mogen blij zijn dat ze hier mogen wonen' of 'Dan gaan ze toch lekker terug naar hun eigen land' Komaan dudes. 'hun' land, 'mijn' land. Dat slaat echt nergens op. Ja, ze kunnen zich niet gedragen maar dat kunnen de meeste Nederlanders ook niet hoor. En als hier een whatever, Amerikaan ofzeuw komt wonen en die doet wat dan zegt niet iedereen 'Je mag blij zijn dat je hier mag wonen.' of ' ga terug naar je eigen land'

    En wat ook nergens op slaat = 'Ze moeten zich aanpassen aan onze cultuur' --'

    Lieverd, weet je? Het ligt gewoon aan de mentaliteit van die mensen. En als je daar chagrijnig van word, dan mag ik ook ff irritant worden wat wij moeten ons wel aanpassen aan jullie regels. Ik heb nooit iets gezegd over cultuur, alleen over regels. En echt, ik heb niets tegen mensen die normaal doen, ook al komen ze van een ander land of hebben ze een andere cultuur, maar echt een groep Islamieten die zeggen tegen ons als wij iets verkeerd doen of hun gaan aangeven bij de politie dat wij racisten zijn, maar als hun iets verkeerd doen dan hebben wij het allemaal gedaan. Pas je gewoon aan aan de levensstijl van ons, dat moeten wij in elk ander land ook doen, en ik heb geen problemen verder met die mensen. Doen ze dat niet en gaan ze betogen, zoals die mensen dus, nee sorry, dat kan er voor mij echt niet door. Wij moeten ons volgens hun aan hun aanpassen omdat zij hier komen wonen zijn, maar dan wel in het land waar wij geboren zijn. Waar sláát dat op vraag ik me dan af.

    Marihuana schreef:
    Dat soort mensen zijn gewoon zwaar aandachtsloos, en ze geven anderen een slechte naam.
    En weet je waar ik chaggerijnig van wordt. Als mensen zeggen 'Ja, ze mogen blij zijn dat ze hier mogen wonen' of 'Dan gaan ze toch lekker terug naar hun eigen land' Komaan dudes. 'hun' land, 'mijn' land. Dat slaat echt nergens op. Ja, ze kunnen zich niet gedragen maar dat kunnen de meeste Nederlanders ook niet hoor. En als hier een whatever, Amerikaan ofzeuw komt wonen en die doet wat dan zegt niet iedereen 'Je mag blij zijn dat je hier mag wonen.' of ' ga terug naar je eigen land'

    En wat ook nergens op slaat = 'Ze moeten zich aanpassen aan onze cultuur' --'


    Ik ben het helemaal met je eens.


    You can run but not hide