• Er zijn zoveel fans van TH hier op quizlet (ik zelf niet, maar ben ook geen hater) maar wat ik mij nu afvraag is:
    1) Hoe zijn jullie fan geworden (ben gewoon weg heel nieuwsgierig daarom vraag ik het)
    2) Wie haat er jb allemaal (ik dus niet, k vind hun muziek goed, maar ja iedereen heeft een eigen smaak)


    Live life limitless.

    1) Ik ben fan geworden doordat ehm oja 't begon ik vond de muziek heel cool en Tom erg sexy (ja sorry daar niet op lettenxD) En ben daarom meer gaan opzoeken en werd zo fan van de muziek en van heel de band.
    2) Nee ik haat JB niet,maar ik ben geen fan van hoe ze eruit zien en ook niet van de muziek.


    Why don't you break my heart

    ik ben door een duitse vriendin van moi fan geworden. ze liet me DDM horen en I liked it. Later ben ik echt super fan geworden. En nadat 'An deiner Seite' een soort van steeds mijn leven redt(A) is mijn band met TH alleen maar sterker geworden
    JB... ik ken ze eigenlijk niet egt(A) heb geen mening over ze


    I am an idiot, I move.

    Ik ben van beide fan

    TH ; Door een vriendin zij heeft ze door een andere vriendin ontdekt , ze zei me dat de zanger heet was en een leuk kapsel had , de namen ofzo wist ze niet enal , en op een dag dus opeens wel =') en heeft ze me de naam gestuurd van de groep ; tokio hotel dus en jaa .. in het begin was da zo van ; wtf is da voor een wijvenband sorry ! maar opeens is da dus verandert ! en ben totally fan van hun

    JB ; Door het concert van avril , daar een weken voor. ik had daarvoor al wat van hun gehoord maar echt geinteresseert nee , tot ik hoorde dat ze op 21 juni zouden optreden , dus ik wat pics opgezocht wow die waren en zijn nog altijd heet xD dus ik muziek opgezocht ja kwas meteen verkocht aja :D dusjaaaa...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ben fan van TH omdat mijn vriendin er van houdt. Ik haatte eerst Monsoon heel erg [&Georg] maar vond al wel stiekem heel lang Bill leuk x'D Ze liet Schrei horen een keer horen in de pauze en toen was ik meteen fan x'D Vond het helemaal geweldig!

    Aan JB heb ik echt een hekel x'D Vind dr niks aan. De muziek is saai en ze zijn te braaf. Hou der echt niet van x'D


    Mew <3

    Zijn er nog mensen die willen antwoorden. Het is echt tof omdat allemaal te lezen.


    Live life limitless.

    1) ik ben fan geworden toen ik hen voor het eerst op tv zag, zo'n paar jaartjes geleden

    2) jaa, ik kan hun koppen neit zien.

    sorry voor de fans !


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    En er moeten er toch nog zijn he.


    Live life limitless.

    1. Ik ben fan geworden doordat ik ze op TMF zag ergens in September met een vriendin; en dan waren we nog niet fan maar daarna kwam ik terug van vakantie en dan zei een vriendin van me dat ze naar de TMF awards ging en dat TH daar zou komen. En danjaa; eerst ging ik nog niet naar de TMF awards omdat ik moeilijk alleen kon gaan; maar daarna ging ik met een andere vriendin :'D En zo is het een beetje gegaan denk ik x'D

    2. JB zijn niet echt mijn ding. (:

    x


    Tanya is de beste.

    Ik ben fan geworden door Monsoon die een doorbraak maakte (vond ik) En naja toen ing ik verder kijken en ik vond ze super:D

    En de Jb's zijn ook goed hoowr!!


    Love is in the air'<3

    1) Om dat ik de muziek super vond/vind ^^
    2) Ik vind ze niet goed, maar ik haat ze niet. Like, why zou je een groep haten…?

    xX


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    wha,ik heb ze leren kennen op youtube,en jb moet ik niet,niet mijn stijl en ik vind ze absoluut niet knap,wel cool dat je th niet haat,andere mensen die geen fan zijn doen dat vaak wel
    x

    K bn fan gworde door ddm maa k heb nooit gsegt totdat me zusje fan werd =)

    K haat JB niet maa k vind ze ook nie leuk =)