• Laat ik ook mijn frustratie eens met mijn mede-quizletters delen...

    Ik had het eerste uur les, dan een tussenuur...in het tussenuur begin ik hoofdpijn te krijgen...ga ik dus naar de meldkamer om me ziek te melden...zit die al een 5 a 10 minuten te zeiken dat ik te vaak afwezig ben (ik was een week ziek, toen 4 dagen op school, toen weer een week ziek...had een terugval...) en dat ik het dus moet proberen om op school te blijven...werd ik naar de decaan ofzo gestuurt...die dus of ik meer klachten had dan hoofdpijn en dat hij toch liever had dat ik op school bleef...wou hij dus met mijn ouders bellen, dat heeft hij dan ook gedaan (toen ik weg was)...het 3de en 4de uur had ik ook nog eens gym (ik zou nu eigenlijk op het veld moeten staan) maar heb dus vrij gekregen van gym omdat ik dus vertelt heb dat ik bang ben dat ik weer ziek wordt en dus nog meer mis...en dankzij deze f*ck*ng k*t school zit ik hier met barstende koppijn...welke idioot heeft school uitgevonden???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Man, hoe onverantwoordelijk is die school van u !
    Gij kunt me mexicaanse griep zitte en ze late u ni eens naar huis ! Wa een kutschool -__-
    khoop da ge u snel weer beter voelt...


    Just a simple "I love you" (:

    ja das k*t........
    ik zelf heb ook zo iets k*ts maar dan minder erg... MAAAAAR nog steeds k*t
    ik had het eerste 2 uur tekenen... of in ieder geval, dat zou ik moeten hebben..... daarna zou ik een tussenuur hebben.........
    VALT TEKENEN UIT!!!!!!
    ik had dus gewoon 3 uur kunnen uitslapen


    maar ja sukkses met je koppijn en nmet deze K*T school(waar ik nu naast je in de media zit)

    -xxx-

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 11:08 ]


    the garden where an angel lives

    Hesitate schreef:
    Man, hoe onverantwoordelijk is die school van u !
    Gij kunt me mexicaanse griep zitte en ze late u ni eens naar huis ! Wa een kutschool -__-
    khoop da ge u snel weer beter voelt...


    heel onverantwoordelijk...bij hun gaat school voor de gezondheid...blijkbaar...
    dankje^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    shizu schreef:
    ja das k*t........
    ik zelf heb ook zo iets k*ts maar dan minder erg... MAAAAAR nog steeds k*t
    ik had het eerste 2 uur tekenen... of in ieder geval, dat zou ik moeten hebben..... daarna zou ik een tussenuur hebben.........
    VALT TEKENEN UIT!!!!!!
    ik had dus gewoon 3 uur kunnen uitslapen


    maar ja sukkses met je koppijn en nmet deze K*T school(waar ik nu naast je in de media zit)

    -xxx-

    Vorig jaar had ik dat zo vaak :| weetje hoe kut @: op een gegeven moment ging ik niet meer.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    > verplaatsing naar 'school'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Karel de Grote? (A)
    Nou, ik vind het best wel een normale reactie van school hoor, je zit er in de eerste plaats op om te leren en niet om de zoveel tijd afwezig te zijn.

    wooow. das behoorlijk kut.
    met als mijn mama, ik kwam een keer met barstende koppijn thuis en dan zegt ze dat ik nog prima naar school had kunnen gaan.


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Als ze iedereen met hoofdpijn naar huis zouden sturen zou de halve school leeg zijn o.o


    Happiness hit her like a train on a track

    SuperPien schreef:
    wooow. das behoorlijk kut.
    met als mijn mama, ik kwam een keer met barstende koppijn thuis en dan zegt ze dat ik nog prima naar school had kunnen gaan.


    tja...een vriendin van mij heeft een vader die vind dat ze ook als het haar niet goed gaat op school moet blijven...vandaar dat ze zelf al zegt van 'ik moet op school blijven, anders mis ik zoveel en wordt mijn vader boos'...gezondheid gaat altijd boven school...als je doodziek bent kun je nou niet bepaald naar school lijkt me...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Capitain schreef:
    Karel de Grote? (A)
    Nou, ik vind het best wel een normale reactie van school hoor, je zit er in de eerste plaats op om te leren en niet om de zoveel tijd afwezig te zijn.


    stel je voor...dankzij school was ik een extra week ziek thuis...de sportleraar had niets beters te doen dan me op het veld te houden in de ijzige kou...daar mocht ik dan gaan koukleumen...en mijn ouders hadden nog duidelijk gezegd dat ze wouden dat ik weer terug naar school ging...
    en school is er ook om te leren...ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?...en ik val nog behoorlijk mee wat betreft afwezig zijn....er zijn ook leerlingen die zijn nog minder aanwezig dan ik...en ik blijf niet vanwege elk ding thuis...dan moet het wel heel erg zijn...maar goed...dat zien die leraren niet...men ziet het me niet zo aan dat ik ziek ben...ook als ik griep heb...ik loop gewoon een beetje depri door het huis heen...

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 20:34 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    haha nou jah ik zat vorig jaar ook veel thuis omdat ik migraine aanvallen heb en daar had school ook niet altijd begrip voor.
    ook een keer toen ik zoon aanval had dachten ze dat het wel mee viel omdat ik nog wel alleen naar de meldkamer kon maarjah er mocht neimand mee van mijn leraar die ik had. en dan gingen ze ook zeiken enzo. najah school moet gewoon begrijpen als je ziek bent dat je dan naar huis wilt.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    rionnag schreef:
    haha nou jah ik zat vorig jaar ook veel thuis omdat ik migraine aanvallen heb en daar had school ook niet altijd begrip voor.
    ook een keer toen ik zoon aanval had dachten ze dat het wel mee viel omdat ik nog wel alleen naar de meldkamer kon maarjah er mocht neimand mee van mijn leraar die ik had. en dan gingen ze ook zeiken enzo. najah school moet gewoon begrijpen als je ziek bent dat je dan naar huis wilt.


    school begint winstmakend te worden...eigenlijk is het dat al...
    ik ga ook altijd alleen naar de meldkamer...niks mis mee...en school zeikt altijd...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    OMG! Jij kan er toch niet aan doen dat je ziek bent..Als die mensen van bij jou op^school ziek zijn gaan ze toch ook naar huis. Ziek zijn is al erg genoeg..Ik ben nu ziek dus ik kan het weten :(

    OMG! Jij kan er toch niet aan doen dat je ziek bent..Als die mensen van bij jou op school ziek zijn gaan ze toch ook naar huis. Ziek zijn is al erg genoeg..Ik ben nu ziek dus ik kan het weten :(

    LifeIsMusic schreef:
    (...)

    stel je voor...dankzij school was ik een extra week ziek thuis...de sportleraar had niets beters te doen dan me op het veld te houden in de ijzige kou...daar mocht ik dan gaan koukleumen...en mijn ouders hadden nog duidelijk gezegd dat ze wouden dat ik weer terug naar school ging...
    en school is er ook om te leren...ik zeg toch ook niet dat dat niet zo is?...en ik val nog behoorlijk mee wat betreft afwezig zijn....er zijn ook leerlingen die zijn nog minder aanwezig dan ik...en ik blijf niet vanwege elk ding thuis...dan moet het wel heel erg zijn...maar goed...dat zien die leraren niet...men ziet het me niet zo aan dat ik ziek ben...ook als ik griep heb...ik loop gewoon een beetje depri door het huis heen...

    Oh, sorry hoor. o.o
    Ik bedoelde dat niet om jou aan te vallen ofzo, maar voor leerkrachten is het gewoon heel moeilijk om te zien wie er écht ziek is en wie niet, zeker voor L.O.-leerkrachten.