• Laat ik ook mijn frustratie eens met mijn mede-quizletters delen...

    Ik had het eerste uur les, dan een tussenuur...in het tussenuur begin ik hoofdpijn te krijgen...ga ik dus naar de meldkamer om me ziek te melden...zit die al een 5 a 10 minuten te zeiken dat ik te vaak afwezig ben (ik was een week ziek, toen 4 dagen op school, toen weer een week ziek...had een terugval...) en dat ik het dus moet proberen om op school te blijven...werd ik naar de decaan ofzo gestuurt...die dus of ik meer klachten had dan hoofdpijn en dat hij toch liever had dat ik op school bleef...wou hij dus met mijn ouders bellen, dat heeft hij dan ook gedaan (toen ik weg was)...het 3de en 4de uur had ik ook nog eens gym (ik zou nu eigenlijk op het veld moeten staan) maar heb dus vrij gekregen van gym omdat ik dus vertelt heb dat ik bang ben dat ik weer ziek wordt en dus nog meer mis...en dankzij deze f*ck*ng k*t school zit ik hier met barstende koppijn...welke idioot heeft school uitgevonden???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Die kerstmuts is hip^^


    kerstmutsen zijn hip^^en oranje t-shirs met de tekst holland ook^^die ga ik dragen als het wk begint^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    LifeIsMusic schreef:
    (...)

    kerstmutsen zijn hip^^en oranje t-shirs met de tekst holland ook^^die ga ik dragen als het wk begint^^

    Je bent best wel een beetje gek,dan maakt dat springen ook niet meer uit.Of de vogeltjes dans,die is zo hip


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    LifeIsMusic schreef:
    (...)

    dan zou een vriend van me zowat alle gymuren van vorig jaar moeten inhalenxD
    met hoofdpijn leren is niet echt bevorderlijk voor je cijfers...(en ik begrijp dat wel hoor...er zijn hier wel meer die het niet met me eens zijn)


    Ik zit in mijn tentamenjaar he. Als ik niet alle gymlessen doe, mag ik niet naar de 4e klas en dus geen eindexamen doen. x.x'
    Maar kijk, als je elke keer als je hoofdpijn hebt weg zou gaan, zou je (waarschijnlijk) teveel missen en daardoor het niet misschien niet redden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Je bent best wel een beetje gek,dan maakt dat springen ook niet meer uit.Of de vogeltjes dans,die is zo hip


    ik ben ook onomkeerbaar gek...ik ben gek geboren...vandaar...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Geesz schreef:
    (...)

    Ik zit in mijn tentamenjaar he. Als ik niet alle gymlessen doe, mag ik niet naar de 4e klas en dus geen eindexamen doen. x.x'
    Maar kijk, als je elke keer als je hoofdpijn hebt weg zou gaan, zou je (waarschijnlijk) teveel missen en daardoor het niet misschien niet redden.


    dat is idd een probleem...ik zit al in de 5de(huil)
    dat is ook wel weer waar...maar mijn moeder zorgt er wel voor dat ik bij blijf...ik moet altijd voor school werken als ik ziek thuis zit...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.