• Laat ik ook mijn frustratie eens met mijn mede-quizletters delen...

    Ik had het eerste uur les, dan een tussenuur...in het tussenuur begin ik hoofdpijn te krijgen...ga ik dus naar de meldkamer om me ziek te melden...zit die al een 5 a 10 minuten te zeiken dat ik te vaak afwezig ben (ik was een week ziek, toen 4 dagen op school, toen weer een week ziek...had een terugval...) en dat ik het dus moet proberen om op school te blijven...werd ik naar de decaan ofzo gestuurt...die dus of ik meer klachten had dan hoofdpijn en dat hij toch liever had dat ik op school bleef...wou hij dus met mijn ouders bellen, dat heeft hij dan ook gedaan (toen ik weg was)...het 3de en 4de uur had ik ook nog eens gym (ik zou nu eigenlijk op het veld moeten staan) maar heb dus vrij gekregen van gym omdat ik dus vertelt heb dat ik bang ben dat ik weer ziek wordt en dus nog meer mis...en dankzij deze f*ck*ng k*t school zit ik hier met barstende koppijn...welke idioot heeft school uitgevonden???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Capitain schreef:
    (...)
    Oh, sorry hoor. o.o
    Ik bedoelde dat niet om jou aan te vallen ofzo, maar voor leerkrachten is het gewoon heel moeilijk om te zien wie er écht ziek is en wie niet, zeker voor L.O.-leerkrachten.


    nee nee...dat snap ik wel...maak je geen zorgen, ik voel me niet snel aangevallen (net zoals je hopeloos kunt gaan proberen me te intimideren...gaat je toch niet lukken)...

    klopt wel...maar als de ouders zeggen dat het kind naar school terug moet heeft de leraar niet het recht te zeggen dat het kind op het velt moet blijven...ik had hem gezegd dat ik een terugval zou krijgen als ik op het veld bleef (stomme eikel dat het is) maar hij moest me zonodig op het veld houden...had hij me naar school terug laten gaan was ik die ene week niet extra ziek...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    LifeIsMusic schreef:
    (...)

    nee nee...dat snap ik wel...maak je geen zorgen, ik voel me niet snel aangevallen (net zoals je hopeloos kunt gaan proberen me te intimideren...gaat je toch niet lukken)...

    klopt wel...maar als de ouders zeggen dat het kind naar school terug moet heeft de leraar niet het recht te zeggen dat het kind op het velt moet blijven...ik had hem gezegd dat ik een terugval zou krijgen als ik op het veld bleef (stomme eikel dat het is) maar hij moest me zonodig op het veld houden...had hij me naar school terug laten gaan was ik die ene week niet extra ziek...

    Weet je wat je dan moet doen? Terug gaan naar school. En als je dan straf zou krijgen, dan laat je je ouders gewoon naar het school bellen. En anders moet je volgende keer een briefje meenemen. (:

    Capitain schreef:
    (...)
    Weet je wat je dan moet doen? Terug gaan naar school. En als je dan straf zou krijgen, dan laat je je ouders gewoon naar het school bellen. En anders moet je volgende keer een briefje meenemen. (:


    mijn ouders en ik hebben nu een andere oplossing...ik krijg een briefje van mijn vader mee en daarmee ga ik naar de decaan of wat voor functie hij ook maar mag bekleden...en die zorgt er dan wel voor dat ik niet naar het veld hoef maar dat ik dan schoolwerk moet doen op school...veel beter dan buiten op het veld zijn^^

    ik kreeg overigens al een briefje mee...maar dat negeerde hij voor meer dan de helft...alleen de helft dat ik niet mee gym nam hij serieus...

    [ bericht aangepast op 1 okt 2009 - 20:39 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hesitate schreef:
    Man, hoe onverantwoordelijk is die school van u !
    Gij kunt me mexicaanse griep zitte en ze late u ni eens naar huis ! Wa een kutschool -__-
    khoop da ge u snel weer beter voelt...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Musicbeats schreef:
    Als ze iedereen met hoofdpijn naar huis zouden sturen zou de halve school leeg zijn o.o

    Halve?Op mijn school zal meschien 5% niet naar huis gaan ofzo.
    Eigenlijk best logiese reactie van je school.Als je een beetje hoofdpijn heb kunnen ze je niet meteen naar huis sturen wand dan kunnen ze iedereen naar huisturen die ook maar een beetje ergens las van heeft.
    En als het zo koud is op het velt moet je of warmere kleren aan doen of bewegen.Dat werkt echt.Als ik mooet softballen en ik sta in het velt loop ik ook altij heen en weet of sta ik te springen(daarom kijken ze me altijd zo gek aan als ik in het velt sta)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoe is het de schuld van je school dat je hoofdpijn hebt :'D
    Ik vind het best logisch wat ze deden hoor..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Halve?Op mijn school zal meschien 5% niet naar huis gaan ofzo.
    Eigenlijk best logiese reactie van je school.Als je een beetje hoofdpijn heb kunnen ze je niet meteen naar huis sturen wand dan kunnen ze iedereen naar huisturen die ook maar een beetje ergens las van heeft.
    En als het zo koud is op het velt moet je of warmere kleren aan doen of bewegen.Dat werkt echt.Als ik mooet softballen en ik sta in het velt loop ik ook altij heen en weet of sta ik te springen(daarom kijken ze me altijd zo gek aan als ik in het velt sta)


    een beetje is behoorlijk onderdreven...ik heb een behoorlijk goed concentratievermogen...maar gister kon ik me absoluut niet meer concentreren vanwege mijn hoofdpijn...

    warmer dan een shirt, een trui en een leren jas die zowat geen lucht doorlaat wil niet echt...en stel je voor...
    ik mocht niet meegymen...dus kon ik ook niet in het veld staanxDnatuurlijk had ik wel kunnen heen en weer lopen, maar dat had niet bepaald veel gebracht, i think...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Lucidity schreef:
    Hoe is het de schuld van je school dat je hoofdpijn hebt :'D
    Ik vind het best logisch wat ze deden hoor..


    het is de schuld van de school dat ik ziek werd =='...de leraar LO heeft me in de kou laten zitten terwijl mijn ouders duidelijk hebben gezegd (op het briefje) dat ze willen dat ik weer terug naar school ga...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    LifeIsMusic schreef:
    (...)

    een beetje is behoorlijk onderdreven...ik heb een behoorlijk goed concentratievermogen...maar gister kon ik me absoluut niet meer concentreren vanwege mijn hoofdpijn...

    warmer dan een shirt, een trui en een leren jas die zowat geen lucht doorlaat wil niet echt...en stel je voor...
    ik mocht niet meegymen...dus kon ik ook niet in het veld staanxDnatuurlijk had ik wel kunnen heen en weer lopen, maar dat had niet bepaald veel gebracht, i think...

    Maar zij kunnen niet zien of je echt pijn heb of dat het nep is.En ze kunnen ook niet zien hoe erg het is.Ik wil niet vervelend doen maar ik snap het wel.
    Wat voor broek/schoenen heb je aan?Veel lichaams warmt verlaat je ligaam via je benen/voeten.Alleen via het hoofd meer.En geloof me van lopen krijg je het echt warm hoor,


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Maar zij kunnen niet zien of je echt pijn heb of dat het nep is.En ze kunnen ook niet zien hoe erg het is.Ik wil niet vervelend doen maar ik snap het wel.
    Wat voor broek/schoenen heb je aan?Veel lichaams warmt verlaat je ligaam via je benen/voeten.Alleen via het hoofd meer.En geloof me van lopen krijg je het echt warm hoor,


    op de ene kant snap ik het wel hoor...maar aan de andere kant is het ook behoorlijk onverantwoordlijk...en vaak kun je wel ziek hoe slecht het iemand gaat...alleen sommige willen het niet zien...
    een katoenen broek met toen van die warme laarzen met hakken...mijn warmste schoenen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    LifeIsMusic schreef:
    (...)

    op de ene kant snap ik het wel hoor...maar aan de andere kant is het ook behoorlijk onverantwoordlijk...en vaak kun je wel ziek hoe slecht het iemand gaat...alleen sommige willen het niet zien...
    een katoenen broek met toen van die warme laarzen met hakken...mijn warmste schoenen...

    Bij sommigen zie je het niet(zoals bij mij).Maat je hebt wel ergens gelijk.
    En ja dat is toch vrij warm ja.Dat word denk ik toch gaan springen^^(als je weer mee mag doen)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij moeten de uren gym die we niet meedoen, gewoon inhalen. Omdat we in ons tentamenjaar zitten.
    En, ik vind het best logisch dat ze je niet naar huis laten gaan als je hoofdpijn hebt. Dan kan iedereen zich wel ziek gaan melden.. Niet lullig bedoel ofzo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Exercitus schreef:
    (...)
    Bij sommigen zie je het niet(zoals bij mij).Maat je hebt wel ergens gelijk.
    En ja dat is toch vrij warm ja.Dat word denk ik toch gaan springen^^(als je weer mee mag doen)


    bij mij zie je het ook niet echt...alleen als het me echt f*ck*ng slecht gaat...slechter dan slecht...like gister...
    jep...behoorlijk warm...en toch had ik het koud...
    jeej...maar ja...wordt ik direct weer een stukje meer bekend op schoolxDben al behoorlijk bekend op school...zit ook in de schoolkrantredactie...en bijvoorbeeld met kerst loop ik met een kerstmuts op mijn hoofd rond...de hele laatste week voor de kerstvakantiexD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Geesz schreef:
    Wij moeten de uren gym die we niet meedoen, gewoon inhalen. Omdat we in ons tentamenjaar zitten.
    En, ik vind het best logisch dat ze je niet naar huis laten gaan als je hoofdpijn hebt. Dan kan iedereen zich wel ziek gaan melden.. Niet lullig bedoel ofzo.


    dan zou een vriend van me zowat alle gymuren van vorig jaar moeten inhalenxD
    met hoofdpijn leren is niet echt bevorderlijk voor je cijfers...(en ik begrijp dat wel hoor...er zijn hier wel meer die het niet met me eens zijn)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    LifeIsMusic schreef:
    (...)

    bij mij zie je het ook niet echt...alleen als het me echt f*ck*ng slecht gaat...slechter dan slecht...like gister...
    jep...behoorlijk warm...en toch had ik het koud...
    jeej...maar ja...wordt ik direct weer een stukje meer bekend op schoolxDben al behoorlijk bekend op school...zit ook in de schoolkrantredactie...en bijvoorbeeld met kerst loop ik met een kerstmuts op mijn hoofd rond...de hele laatste week voor de kerstvakantiexD

    Die kerstmuts is hip^^


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall