• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te weinig politie op straat

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Dat vind ik eigenlijk niet. Ik zie waar ik woon echt heel veel wijkagenten lopen. En ook 's avonds in de stad is er altijd politie op straat.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Bij mij in dorp wel want je ziet hier geen enkele politieagent lopen alleen als er wat aan de hand is maar dat is echt nooit, maar in Apeldoorn waar ik naar school ga zie ik ze wel eens lopen, maar echt bij mij in dorp niet. We hebben wel een politie bureau maar daar zie je ze ook niet vaak. Op school hoor ik haast elke dag wel een sirene.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 6:45 ]

    Mee eens,. De poliitie is altijd op plekken waar ze niet horen te zijn. En waar ze wel horen te zijn, zijn ze niet. Je snap wat ik bedoel! xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Van mij hoeft het niet, ik word al vaak genoeg aangehouden door de zelfde agent dat we elkaar al begroeten als we elkaar zien met "Hey, hoe is het?". XD


    -

    d'r is genoeg, tenminste hier :/

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 7:13 ]

    Nou écht niet. Die lui lopen nu plots overal rond.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    In Rotterdam stikt het nu van de politie. Ik ging er vorige week heen, was er zelfs een die ons achtervolgde. Toen ging ik er gister weer heen, stonden ze op elke hoek te kijken x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hier in hilversum zou je denk dat het er best veel zijn. ikwoon dicht bij het politieburo maar tog zie ik er niet veel xD


    you were born original don't die as a copy

    Niet echt. Ik zie ze geregeld lopen op straat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens, overal waar ze staan is het niet nodig en waar het nodig is staan ze niet. Ik woon in een dorp en bij mij heb ik er nog nooit van me leven een op straat gezien.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 10:31 ]


    dress me, i'm your mannequin.

    Dat moet je per stad bekijken.
    Grote steden als Amsterdam en Rotterdam hebben vast en zeker veel politie. In de wat kleinere steden en dorpen zou dat wel minder zijn.
    Bij mij:
    Bij ons zijn ze er wel maar doen ze de verkeerde dingen. Ze doen bv te veel rollerband controles. Maar te hard rijden en mensen die rijden zonder helm ho maar


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hier zijn er genoeg x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Bij school is de enige plek waar ik een agent dagelijks zie staan. (En dat is dan alleen in de ochtend!)

    Verder zie ik nergens hier agenten lopen. >.<
    *Logish dan dat ze over ons en aan een café in onze straat niets anders doen dan drug smokkelen..*


    Let the Night embrace you

    Politie zijn net leraren: als je ze kunt missen als kiespijn staan ze bij je op de stoep. Heb je er behoefte aan, is het een eeuw zoeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    In grotere steden niet, in dorpen wel.


    Never run out of reasons to smile...