• De stelling van vandaag luidt:
    Er is te weinig politie op straat

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik vind van niet,
    er moet toch niet voortdurend politie rond lopen.
    Hoe irritant zou dat dan niet zijn.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Hangt ervan af. In dorpen is het meestal wel redelijk goed verdeeld -dan praat ik over Nederland ik weet niet hoe dat in België is- maar in sommige steden mag nog wel wat meer politie komen, denk ik 8'D. Ik woon zelf in een dorp, maar van wat ik zie in steden, denk ik dat daar nog wel wat meer mag komen.


    Wie du mir, so ich dir.

    In mijn dorp zie ik er amper lopen o:


    Only losers can act the way you do

    Ik zie er in mijn dorp niet veel politie op straat en ik woon dicht bij een politiebureau. ><
    Maar ik vind niet dat ze té veel politie op straat moeten zetten, dat verpest zo'n beetje de sfeer.

    xMelodic schreef:
    In grotere steden niet, in dorpen wel.


    Happiness hit her like a train on a track

    Bij ons hebben ze nauwelijks politie. Toen er hier een festival was hadden ze van andere dorpen hulp gekregen. Maar op een normale dag zijn ze er nooit. Je ziet ze niet alleen maar bij evenementen


    Directioner for ever!!! Niall <3

    Nee, er is genoeg. Ik zie ze al amper maar ik hoef ze ook niet op iedere hoek van de straat te zien..

    nerveus schreef:
    Mee eens,. De poliitie is altijd op plekken waar ze niet horen te zijn. En waar ze wel horen te zijn, zijn ze niet. Je snap wat ik bedoel! xD


    FML

    Bij ons niet ><


    Just a simple "I love you" (:

    jaaaaa


    Don't stop believing, and you will be happy

    x'D ik vind nu al dat er te veel rond loopt (A)

    in België waar ik woon is er weinig politie maar in de stad 8km verder da stikt het van de politie!
    x

    ik zie bijna nergens agenten.
    ( wat dus goed uitkomt als je heel wat uitsteekt op de weg ;D)


    it's ok to be gay!

    Ik weet niet, ik hou er me niet mee bezig.
    Er zou wel meer politie moeten komen op drukke/gevaarlijke plaatsen. En dan vooral meer 's avonds.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik vind het wel zat'
    van nog meer politie zou ik echt geak worden hoor
    ^^