• Okee iedereen die een beetje gezond is weet dat Twilight bestaat iedereen die geniaal is is er Fan van maar nu is dus mijn vraag waarom??? leg hier uit waarom je fan van twilight bent en start leuke discusies en ontmoet nieuwe mensen.

    xoxo


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    ListenUp schreef:
    Ik vind het wel leuk, de boeken zijn zeker erg mooi!

    Maar ik vind die overdreven fans een beetje irritant eigenlijk...
    Je weet wel die meisjes die willen dat Robert hun bijt en dat soort dingen. Tuurlijk kan je iets geweldig vinden, maar sommige vind ik een beetje te vergaan. Maar ja, das mijn mening

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 16:41 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Bij tokio hotel toch ook? :'D


    Oh Ja, je hebt gelijk ;P

    ListenUp schreef:
    Ik vind het wel leuk, de boeken zijn zeker erg mooi!
    Maar ik vind die overdreven fans een beetje irritant eigenlijk...
    Je weet wel die meisjes die willen dat Robert hun bijt en dat soort dingen. Tuurlijk kan je iets geweldig vinden, maar sommige vind ik een beetje te vergaan. Maar ja, das mijn mening


    das ook mijn mening(A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ben 'fan' van de boeken, en vindt de film ook goed, maar die hele hype en merchandising hoeft voor mij niet.
    En ook...een kind van 11 kan Breaking Dawn toch nooit snappen?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 17:11 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ListenUp schreef:
    Ik vind het wel leuk, de boeken zijn zeker erg mooi!
    Maar ik vind die overdreven fans een beetje irritant eigenlijk...
    Je weet wel die meisjes die willen dat Robert hun bijt en dat soort dingen. Tuurlijk kan je iets geweldig vinden, maar sommige vind ik een beetje te vergaan. Maar ja, das mijn mening

    idd, ik vind dat overdreven gedoe wel dom. Maar goed ik ben met mijn vriendinnen naar de film geweest en toen ie over was, was ik helemaal hoteldebotel op edward. Maar nu vind ik het niet meer zo bijzonder. Maar ik snap opzich ook weer wel dat mensen zo fan zijn, want het is zo'n romantische, spannende film.. met een hotte vampier x'D
    maar sommige zijn echt TE obsessed!!
    ps: de boeken = superrrrr


    You are beautiful, you are love.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Bij tokio hotel toch ook? :'D

    idd, bij tokio hotel is het sowieso even erg dan bij twilight. Er zijn echt heeeeeeeel veel overdreven meisjes. Er had tog ooit 1 meisje zelfmoord gepleegd omdat het nooit wat met bill zou worden ofzo????


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind de boeken wel leuk - al vind ik ze nu niet zo geweldig meer. maar de film vond ik best slecht ;_;

    Ben niet zo 'fan' dus :']

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 17:30 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ben geen fan.
    - Vampiers die glinsteren? Kom op zeg, zie jij Dracula al glinsteren?
    - We worden echt overrompeld door de hysterische fans die kwijlen naar Robert Pattinson, terwijl Edward in de boeken toch onmenselijk knap zou moeten zijn en in de films dus ook.
    - Stepheni Meyer is echt geen geweldige schrijfster. Ze is goed, maar bijlange aan nog niet geweldig!
    Ik houd het bij Dracula van Bram Stoker

    ik ben fan van de boeken. maar vind de films maar niets :x te romantisch ;D

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 17:46 ]


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik vindt de film alleen mooi.
    En nee, niet vanwege die Robert Pattinson. :8

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 17:48 ]

    NynZ schreef:
    (...)
    idd, bij tokio hotel is het sowieso even erg dan bij twilight. Er zijn echt heeeeeeeel veel overdreven meisjes. Er had tog ooit 1 meisje zelfmoord gepleegd omdat het nooit wat met bill zou worden ofzo????

    Jah, daar heb ik ook ooit iets over gehoord. Volgends mij zit er dan toch wel ergens een draadje los in je bovenkamer. :X

    Ik ben geen fan, en moet ook niets hebben van twilight en al dat gdoe (': Ik vind dat twilight eigenlijk een belachelijkmaking is voor de echte vampierfilms. Maar ik vraag me eigenlijk toch wel iets af. De meisjes die zo zot lopen van twilight. Lopen hun zot van de acteurs, of van de personages dat ze moeten spelen in de film?

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 18:20 ]

    Irgendwann schreef:
    Ik ben geen fan, en moet ook niets hebben van twilight en al dat gdoe (': Ik vind dat twilight eigenlijk een belachelijkmaking is voor de echte vampierfilms. Maar ik vraag me eigenlijk toch wel iets af. De meisjes die zo zot lopen van twilight. Lopen hun zot van de acteurs, of van de personages dat ze moeten spelen in de film?

    Ik heb geen idee :'D Ik denk van de acteurs want iedereen heeft het steeds over Edward dit, Jasper dat enzo. En ze maken Team Edward en Jacob. Maar ik ben niet zeker.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik heb geen idee :'D Ik denk van de acteurs want iedereen heeft het steeds over Edward dit, Jasper dat enzo. En ze maken Team Edward en Jacob. Maar ik ben niet zeker.

    Dus niet van de mensen die het spelen maar van de mensen in de film ? :')

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Dus niet van de mensen die het spelen maar van de mensen in de film ? :')

    Jaah? :'D Maar ook van Robert. Van de anderen heb ik eigenlijk geen idee. Maar dat is mijn denkbeeld er over. Je moet het eens aan een gefreakte fan vragen (':


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right