• Okee iedereen die een beetje gezond is weet dat Twilight bestaat iedereen die geniaal is is er Fan van maar nu is dus mijn vraag waarom??? leg hier uit waarom je fan van twilight bent en start leuke discusies en ontmoet nieuwe mensen.

    xoxo


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Ik weet niet waarom, het is gewoon zo (cat)
    De boeken zijn heel fijn om te lezen, de film is heel erg goed [met Jackson Rathbone erin :9~] en ehm de trailer van New Moon ziet er geweldig uit :Y)


    You're a star in heaven.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Jaah? :'D Maar ook van Robert. Van de anderen heb ik eigenlijk geen idee. Maar dat is mijn denkbeeld er over. Je moet het eens aan een gefreakte fan vragen (':

    Hahah, ja eigenlijk wel (':

    De boeken hebben iets speciaal.
    De mooiste quotes komen uit de twilightboeken.
    Ze kan geweldig goed schrijven en de filmen zijn ook goed.
    (Knappe acteurs ..(A))
    Wat nog meer? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Vampier verhalen hebben me altijd al aangetrokken. Vraag me niet waarom maar dat is gewoon zo. Ik ben momenteel niet meer zo in de ban van Twilight maar wel in een ander vampieren verhaal. 'The vampire diaries.' Genialiteit heerst gewoon in die serie/boeken. Véél beter dan Twilight. Geloof me.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik hou er gewoon van omdat het net een sprookje is die uitkomt voor bella eeuwig jong zijn en een knappe jongen hebben


    We're all dancing to the same sad song.

    Omdat het over weerwolfjes gaat :D toch echt wel jammer dat Bella niet voor Jacob is gegaan... :(


    "Let them eat cake!"

    ik vind het op zich wel leuk , mr pff ik vind dat in de boeken te veel over bella haar gevoelens praat en blaaablaaa edward oh nee ik ben ook verliefd op jacob ... soms vind ik het er gewoon wat over ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Twilight was hier een beetje een rage vanwege de film. Toen heb ik de boeken gelezen en ben ik verliefd geworden op het persoange Edward Cullen. Hij is zo perfect.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind die boeken gewoon heel erg geweldig. Ze zijn naam mijn mening verschrikkelijk goed en meeslepend geschreven.
    En de film... tja, die vind ik wel slechter dan het boek, maar wel één van de betere verfilmingen die ik heb gezien:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Twilight:

    Because gay sparkly hard skinned pedophile is EXACTLY the type of guy I want..


    Ik ben geen fan, ik heb het geprobeert, maar ik vind er niks aan. :] Maar respect voor de fans, ik snap wél waarom iedereen het leukt vind, ik hou gewoon niet zo van geslijm. ^^


    You move me ......... Kurt

    Ik vind de verhaallijn op zich wel goed gevonden, maar, ik vind alles zo wat opgeblazen. :X Ik bedoel maar; het boek is wel 'oké', en de film vind ik maar matig. Enkel de liedjes erin maken het goed. (en misschn ook het feit dat RobPatt. wel knap is ;)) Maar, het is helemaal geen favoriete film van mij ofzo. Integendeel. :O


    007

    het is gwoon een prachtig en meeslepend fanatsieverhaal, en ik ben altijd fan van zo'n soort verhalen! films zijn ook best goed nagemaakt.

    Joker schreef:
    Ja, leuke film enzo.
    Maar ik snap echt niet dat deze film zó populair is, zó geweldig is die ook weer niet. ==' Dit ligt niet aan mijn smaak, maar de film van 2009 was toch echt...niks. Tot nu toe was 2009 niet helemaal fantastisch qua films. Alleen Transformers 2 en Gi.I. Joe ofzo, ik vond ze wel hélemaal geweldig maar het waren geen films van 'dat is dé film van 2009'. Maar eind 2009 en begin (en de rest) 2010 komen er weer veel.

    Ook vind ik dat het gewoon dom is dat het over vampieren gaat. Vampieren horen niet 'vegatarisch' te zijn en zo 'chill'. Gewoon bloeddorstig en gevaarlijk. Ook is het verhaal ook niet de orgineelste.

    Daarbij is Bella gewoon een kut personage.

    Einde.





    daar ben ik het echt zo niet mee eens maar ach het is jou menig


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Decoy schreef:
    Twilight was hier een beetje een rage vanwege de film. Toen heb ik de boeken gelezen en ben ik verliefd geworden op het persoange Edward Cullen. Hij is zo perfect.



    en ik kan je geen ongelijk geven wie word er nou niet verlieft op hem ik bedoel haloooo


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Omdat ik een meisje ben en ik hou echt van voorspelbare, cliché liefdesverhalen zoals Twilight. :]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 17:09 ]