• Heey,
    Ik heb aan de Twilight-serie begonnen, en nu ben ik helemaal verslaafd aan boeken over vampieren en weerwolfen. Weten jullie nog leuke boeken over vampieren en/of weerwolven? Eventueel nog andere science-fiction boeken? (maar het liefst over vampieren en weerwolven)
    Alvast bedankt!

    x.


    To live would be an awfully big adventure

    Dood als een vampier (schrijfster weet ik niet :'D)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    'Laat de waren binne komen' van John Ajvide Lindqvist.
    Hij heeft nog meer boeken die gaan nietover vampiers maar wel over misteries en zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Verkozen - P.C Cast & Kristin Cast
    Echt een super mooi boek. (':
    + er zijn nog 6 vervolgen op dit boek.

    En The Vampire Diaries lijkt me ook nog leuk om te lezen, ze zijn alleen nog niet vertaald naar het nederlands. :3

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 18:29 ]


    Today was a fairytale.

    bloed en chocolade. is meer aan de romantise kant maar er komen ook spannende delen invoor.


    me, myself and i love music

    Inderdaad, Bloed & Chocolade - Annette Curtis Klause(=weerwolfverhaal) (ze schreef ook 'De zilveren kus', wat een vampierverhaal is)

    Verder kun je de True Blood serie van Charlaine Harris lezen (deel 1 heet in het Engels: Dead until Dark) Het is niet echt simpel Engels, maar de verhaallijn is spannend en een aantal vampiers lekker slecht ;) Geen sparkle-scenes in deze boeken.

    of de Vampire Kisses-serie van Ellen Schreiber. Het is redelijk eenvoudig geschreven en ik geloof dat er in het Engels nu ongeveer 7 boeken zijn.

    Je kunt ook de boeken van Vampire Academy lezen, maar die heb ik zelf niet gelezen. Hetzelfde geldt voor de Vampire Diaries-serie (die by the way niet de tv-serie volgt, of beter gezegd, de tv-serie loopt heel anders dan de boeken)

    Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)


    Life is music - play it louder!

    Daren Shan

    Huis van de nacht

    Dead End Dating

    en ik kan zo nog een tijdje door gaan, maar hier kom je al best ver mee ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Is de Demonata-serie van Darren Shan trouwens ook niet een beetje fantasy-achtig? Ik kan me niet meer herinneren of het met vampiers was of met iets anders...


    Life is music - play it louder!

    Ik weet alleen nog de boeken van Anna Rice en dan de Darren Shan reeks.


    I've lost my muchness huh??

    Darren freakin' Shan!!!
    (vind ik extreem goed).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Acropoli schreef:
    Is de Demonata-serie van Darren Shan trouwens ook niet een beetje fantasy-achtig? Ik kan me niet meer herinneren of het met vampiers was of met iets anders...


    Dat heeft niet echt met vampiers & weerwolven te maken maar wel met een soort demonen...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    FieDeGeest schreef:
    (...)

    Dat heeft niet echt met vampiers & weerwolven te maken maar wel met een soort demonen...

    Wel met weerwolven,in die fasmili worden ze weerwolven en daarom moeten ze vechten met die lord hupeldepup


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Over échte vampieren: De wereld van Darren Shan.
    Weerwolven haat ik en lees ik niks over, sorry. :'D
    Oh, en wat dacht je van Bram Stoker's Dracula?


    You move me ......... Kurt

    Alles van Darren Shan
    Demonata serie (deel 1= Grootmeester van het Kwaad) gaat onder andere over weerwolven
    Wereld Van Darren Shan (deel 1= De Grote Freakshow) gaat over vampiers.


    "It is too easy to say 'what if' and paint a picture of a perfect world." ~Darren Shan

    Huiver - Maggie Stiefvater


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    The house of night serie Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.