• Tokio Hotel komt naar Nederland: 23 februari 2010 in AHOY!!!!
    LET OP: Kaartverkoop start pas op zaterdag 31 oktober!!!!! Voor die tijd dus nog GEEN kaarten aanschaffen, want die zijn NIET geldig!! Alleen via Live Nation kan je officiële kaarten kopen. Let dus ook op www.livenation.nl


    Meer info over verkoop etc:
    http://www.tokiohotelholland.eu/viewtopic.php?f=19&t=1000

    Hitkrant schreef:
    Goed nieuws: Bill en zijn mannen komen weer optreden! Bij het maken van deze Hitkrant was het bijna zeker dat Tokio Hotel op 23 februari naar Ahoy in Rotterdam komt. De voorverkoop moet beginnen op zaterdag 31 oktober.


    Wij kunnen niets bevestigen omdat wij zelf verder nog níets hebben gehoord van Universal e.d.
    Maar we houden jullie up-to-date!

    Groetjes,
    Jullie THH-Team

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 14:03 ]

    Hoe zit dat met staan en zit plaatsen? Like, dit word mijn eerste concert in z'n grote hal dus vandaar...


    -

    Cherished schreef:
    ik ga slapen x]
    Fijn dan slaap ik naast je :Y) nee, me ouders killen me o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Dat is wel vet leuk dat ze weer komen :9~
    Maar ik ga niet heen.


    -

    Striflicious schreef:
    Hoe zit dat met staan en zit plaatsen? Like, dit word mijn eerste concert in z'n grote hal dus vandaar...

    Er zijn zit én staanplaatsen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Cherished schreef:
    ik ga slapen x]
    Ghehe awesome!


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    Ik denk dat ik voor balkon plaatsen ga. Ik heb het er niet eens voor over dat andere mensen mij gaan gebruiken om rechtovereind te blijven staan :'DD. Ik wil er wel zeker heen maar ik weet nog niet of ik veld plaatsen of zitplaatsen wil. Staan ga ik toch wel, maar zitplaatsen voel ik me toch iets fijner bij.
    same here. ;'$ +Hier in de buurt is toch niemand fan meer. Vorige keer ging ik met astrid, maar die heeft nu volgensmij th-haat.. :'x Dus dat word dan met mijn papa gaan als hij mee wil, en anders heb ik pech en ga ik helemaal niet..


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Trouwens, hoe zit dat met die prijzen. Ik las voor in Belgïe iets van €40,-? Ik heb halverwege vorig jaar van Uni gehoord dat ze de prijzen tot €65 op wilde krikken, maar dat is dus niet waar?


    Wie du mir, so ich dir.

    same here. ;'$ +Hier in de buurt is toch niemand fan meer. Vorige keer ging ik met astrid, maar die heeft nu volgensmij th-haat.. :'x Dus dat word dan met mijn papa gaan als hij mee wil, en anders heb ik pech en ga ik helemaal niet.. .


    ik ga denk ik ook met mn pa.. XD volgensmij zijn hier geen th fans ofzo ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    ik kom ook ! met wie dat weet ik nog niet.. er willen er best veel namelijk :X maar okee xD


    Nvt

    Cherished schreef:
    ik ga slapen x]


    Mag ik niet.
    Jij hebt geluk.
    Ik neem wel een nachtbus. [/vier uur 's nachts ofzo]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ankeaddicted schreef:
    (...)same here. ;'$ +Hier in de buurt is toch niemand fan meer. Vorige keer ging ik met astrid, maar die heeft nu volgensmij th-haat.. :'x Dus dat word dan met mijn papa gaan als hij mee wil, en anders heb ik pech en ga ik helemaal niet..
    ANKE IK WOON DICHTBIJ JOU HOOR =3


    when words fail, music speaks.

    AndreasHudec schreef:
    Trouwens, hoe zit dat met die prijzen. Ik las voor in Belgïe iets van €40,-? Ik heb halverwege vorig jaar van Uni gehoord dat ze de prijzen tot €65 op wilde krikken, maar dat is dus niet waar?
    Omg serieus? O.o ik heb maar 25 (cat) Haha maar maybe kan ik voorschot krijgen op mijn kleedgeld.


    when words fail, music speaks.

    Ik mag ook niet.
    Ik ga gewoon :')

    En over prijzen nog nix bekend

    Oke, leuk ^^


    Life is hard and then we die

    Hahahaha, die ownt.
    Als het nou in het weekend was, mijn ma is vanaf vrijdag tot en met zondagavond nooit thuis.
    Betekend wel dat ik lekker vroeg kaartjes kan halen ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3