• Tokio Hotel komt naar Nederland: 23 februari 2010 in AHOY!!!!
    LET OP: Kaartverkoop start pas op zaterdag 31 oktober!!!!! Voor die tijd dus nog GEEN kaarten aanschaffen, want die zijn NIET geldig!! Alleen via Live Nation kan je officiële kaarten kopen. Let dus ook op www.livenation.nl


    Meer info over verkoop etc:
    http://www.tokiohotelholland.eu/viewtopic.php?f=19&t=1000

    Hitkrant schreef:
    Goed nieuws: Bill en zijn mannen komen weer optreden! Bij het maken van deze Hitkrant was het bijna zeker dat Tokio Hotel op 23 februari naar Ahoy in Rotterdam komt. De voorverkoop moet beginnen op zaterdag 31 oktober.


    Wij kunnen niets bevestigen omdat wij zelf verder nog níets hebben gehoord van Universal e.d.
    Maar we houden jullie up-to-date!

    Groetjes,
    Jullie THH-Team

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 14:03 ]

    Cherished schreef:
    Ik mag ook niet.
    Ik ga gewoon :')

    En over prijzen nog nix bekend
    Je link doet trouwens kut. (cat)


    when words fail, music speaks.

    welke link?

    Die van livenation.


    when words fail, music speaks.

    quizlet verneukt de link.
    copy past hem dan?
    [/moeite]

    Cherished schreef:
    Ik mag ook niet.
    Ik ga gewoon :')

    En over prijzen nog nix bekend
    Meen je dat serieus?.. Mag je niet? o,o.. Ja ik weet dat je toch wel gewoon gaat :'DD Maar waarom zou dat niet mogen?


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Meen je dat serieus?.. Mag je niet? o,o.. Ja ik weet dat je toch wel gewoon gaat :'DD Maar waarom zou dat niet mogen?

    Omdat mijn ouders prehistorisch zijn.
    Maargoed ze moeten nog even wennen aan het feit dat ik me niets meer van ze aantrek op dat gebied.

    Cherished schreef:
    (...)
    Omdat mijn ouders prehistorisch zijn.
    Maargoed ze moeten nog even wennen aan het feit dat ik me niets meer van ze aantrek op dat gebied.
    Arme arme arme pap en mam van tara. Die gaan nog wat beleven als de tour van start gaat :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Arme arme arme pap en mam van tara. Die gaan nog wat beleven als de tour van start gaat :'DD

    Whaha, Tara gaat ze volgen door Europa! XD


    -

    Gehehe, nou ik doe sowieso
    oberhausen en NL
    maar misschien nog hamburg, even kijken..

    Dan moet je ook naar Belgïe!! Je geraakt daar heel gemakkelijk hoor (nerd). En dan gewoon in een jeugdherberg slapen voor een paar euro ofzo, of misschien met de nacht highspeed naar huis, dat kan ook nog :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee, ik slaap wel voor de hal he *lol*
    Maar nee Brussel doe ik toch niet. Dat red ik niet, en sowieso heb ik het niet op de fransen die daar komen. :')

    Cherished schreef:
    Nee, ik slaap wel voor de hal he *lol*
    Maar nee Brussel doe ik toch niet. Dat red ik niet, en sowieso heb ik het niet op de fransen die daar komen. :')
    Oja fransen [/evenvergeten] nee blijf dan idd maar mooi thuis. Maar slapen bedoelde ik als in, de nacht erna. na het concert, want dan kom je idd niet meer thuis, das te laat.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoop ZO dat het wél waar is Ö
    Echt, ik zit hier helemaal te shaken, want ik mag EINDELIJK. De vorige keren mocht ik steeds niet, maar dit valt net op mijn 2e vakantiedag! :D
    Oehw. Nu maar heel hard hopen dat het waar is! Ö


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    IKMAG. =3
    Alleen ik moet met iemand die ik ken enblabla, maar hier vind niemand hun leuk? Ach, ik krijg het vast wel voor elkar i hope. (cat)


    when words fail, music speaks.

    xHUMANOIDx schreef:
    Ik hoop ZO dat het wél waar is Ö
    Echt, ik zit hier helemaal te shaken, want ik mag EINDELIJK. De vorige keren mocht ik steeds niet, maar dit valt net op mijn 2e vakantiedag! :D
    Oehw. Nu maar heel hard hopen dat het waar is! Ö
    Het is bevestigd.


    when words fail, music speaks.