• heb jij altijd problemen met de liefde?
    vraag hier dn om tips.
    en ook om versiertips...


    (L) >>


    >
    -xxx-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ik ben op iemand van 15.
    en hij heeft al:-S:S

    ik ben op een jongen verliefd , we zijn hele goeie vrienden , alleen weet ik niet of hij mij leuk vind:s

    Ik was vlieft op een jongen die mij heel lang niet kende, TOen hij mij eindelijk kende werd ie steeds stommer
    Tip; Geloof niet in liefde op het eerse gezicht ;)


    Sweet dreams will come true.

    je mag ook zelf tips geven

    irisxx zei op 22 dec 2007 - 20:17:
    ik ben op iemand van 15.

    en hij heeft al:-S



    tip: 1. zeg het gewoon
    2. probeer vrienden te worden en zeg dan je top 5 en hij zijn top 5 (wedden dat jij erbij staat?! dat had ik ook)

    AttiRedeoon zei op 22 dec 2007 - 20:47:
    ik ben op een jongen verliefd , we zijn hele goeie vrienden , alleen weet ik niet of hij mij leuk vind:s



    Tip: 1. vraag om zijn top 5 en zeg die vn jou
    2. vraag om verkeering
    3. schrijf een brief
    4. zeg het op msn
    5. stuur hem een smsje
    6. als je dit niet goed vind weet ik het ook niet meer

    xTinkerbell zei op 22 dec 2007 - 21:12:
    Ik was vlieft op een jongen die mij heel lang niet kende, TOen hij mij eindelijk kende werd ie steeds stommer

    Tip; Geloof niet in liefde op het eerse gezicht ;)

    dat heb ik ook gehad

    Whaha ^^
    Ik ben blij dat het gebeurt is eiglijk,
    Ik word niet meer gwn verliefd [Gustav is uitzondering ^^

    Succes iedereen !!-Xx. (H)(H)


    Sweet dreams will come true.

    ik ben op een jongen ;D , maar hij's net over een meisje heen , & ik weet niet of hij mij leuk vind ,en ik durf dat dus echt niet te vragen xD

    OmgItsSinsii zei op 26 dec 2007 - 18:28:
    ik ben op een jongen ;D , maar hij's net over een meisje heen , & ik weet niet of hij mij leuk vind ,en ik durf dat dus echt niet te vragen xD

    ook echt niet doen! wacht nog even, als hij net over een meisje heen is heeft hij echt geen zin in een nieuwe vriendin. en als je het nu vraagt krijg je waarschijnlijk niet het goede antwoord ;) wacht er nog even mee, als je merkt dat ie weer geintresseerd raakt in meisjes, of vooral in jou, grijp je kans! in de tussentijd, wees een steun voor hem, ga leuke dingen met hem doen, misschien dat hij je dan sneller euk vind ;) en als hij je afwijst... tja, dan is hij het gewoon niet waard ^^ je wilt toch niet verliefd zijn op iemand waar het nutteloos bij is?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik ben op een jongen verliefd maar k weet niet of hij mij leuk vind en dat wil ik wel eigenlijk weten voordat k uit groep 8 ben want hij doet wel altijd aardig tegen me

    tomiszohot1 zei op 31 dec 2007 - 17:25:

    Ik ben op een jongen verliefd maar k weet niet of hij mij leuk vind en dat wil ik wel eigenlijk weten voordat k uit groep 8 ben want hij doet wel altijd aardig tegen me


    da had ik ook. hij was een hele goede vriend. dus ik zei mijn top5 en hij ook. toen kwam ik erachter dat ik zijn 2de kies was:$(H)

    tomiszohot1 zei op 31 dec 2007 - 17:25:

    Ik ben op een jongen verliefd maar k weet niet of hij mij leuk vind en dat wil ik wel eigenlijk weten voordat k uit groep 8 ben want hij doet wel altijd aardig tegen me


    da had ik ook. hij was een hele goede vriend. dus ik zei mijn top5 en hij ook. toen kwam ik erachter dat ik zijn 2de kies was:$(H)
    Bij de AARDIGSTE meisjes uit de klas had hij mij op 1:$ vandaag op school ik had heel erg hoofdpijn kwam hij en zei kom we gaan naar buiten toen kwam er nog een vriend van hem aan en hij zij ik heb een liedje dat bij je past toen zette hij Gio - ik denk aan jou! en hij begon mee te zingen!Ik ben weer in de wolken!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)

    ik ben verlieft op gustav schafer :O maar ik heb hem nog nooit gesproken heb je een oplossing ?:S

    Ik ben nu op iemand anders verliefd maar durf hem niet te vragen hij woont vlakbij ons dorp en ik heb hem op hyves want ik heb hem op vakantie ontmoet.
    HELP!!!!!