• heb jij altijd problemen met de liefde?
    vraag hier dn om tips.
    en ook om versiertips...


    (L) >>


    >
    -xxx-

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ik ben verlieft op gustav schafer :O maar ik heb hem nog nooit gesproken heb je een oplossing ?:S

    schrijf een brief naar het fanadres (meer kan ik ook niet bedenken maar bedenk er zijn nog veel meer jongens in de wereld!

    VERLIEFTLOOS.
    ja op bill dan, maar daar heb je vast geen tips voor.


    You'd took my breath but I'll survive.

    VERLIEFTLOOS.
    ja op bill dan, maar daar heb je vast geen tips voor.

    dezelfde als bij het probleem van gustav

    eyy :P
    ach...
    een tip vooor mensen die op th vallen..
    ik was ook smooor op bill....
    maar... echtwaar er zijn ook andere jongens/meiden!!
    ik eeuhm.. vind nu dus een jongen bij mij in de buurt best leuk :P XD enne... nu vind k bill nog wel goed en tof en geweldig enzo.. maar mijn gevoelens zijn niet meer zo sterk.
    tjsah.. die nijgen naar de andere he? :P

    ach.. veel ideen heb ik eigenlijk ook niet :P

    eyy :P
    ach...
    een tip vooor mensen die op th vallen..
    ik was ook smooor op bill....
    maar... echtwaar er zijn ook andere jongens/meiden!!
    ik eeuhm.. vind nu dus een jongen bij mij in de buurt best leuk :P XD enne... nu vind k bill nog wel goed en tof en geweldig enzo.. maar mijn gevoelens zijn niet meer zo sterk.
    tjsah.. die nijgen naar de andere he? :P

    ach.. veel ideen heb ik eigenlijk ook niet :P

    ja indd er zijn veel meer jongens!

    Ik heb echt een groot probleem

    Ik weet gewoon niet meer wanneer ik verliefd ben omdat ik al m'n hele leven nog niemand heb gehad :S

    Ik wil echt zo eens kunnen zeggen van Goh ik ben eindelijk verliefd! Ik heb iemand gevonden waar ik van hou enzoo.

    En ook ik ben echt totaal niet mooi dus niemand word dan ook op mij :S

    Hopelijk helpt er iemand mij met dat domme vraagje van daarboven dat ik niet meer weet hoe verliefdheid voelt :)

    Xxx

    Ik heb echt een groot probleem

    Ik weet gewoon niet meer wanneer ik verliefd ben omdat ik al m'n hele leven nog niemand heb gehad :S

    Ik wil echt zo eens kunnen zeggen van Goh ik ben eindelijk verliefd! Ik heb iemand gevonden waar ik van hou enzoo.

    En ook ik ben echt totaal niet mooi dus niemand word dan ook op mij :S

    Hopelijk helpt er iemand mij met dat domme vraagje van daarboven dat ik niet meer weet hoe verliefdheid voelt :)

    Xxx

    je voelt als je bij hem/haar bent een raar gevoel en zoals ik had soms krijg je het ineens heel warm en soms stotter je en durf je in het begin niet veel bij hem te zijn

    Maar geloof niet te snel in liefde op het eerste gezicht xxx de liefdesverpleegster

    Ik heb echt een groot probleem

    Ik weet gewoon niet meer wanneer ik verliefd ben omdat ik al m'n hele leven nog niemand heb gehad :S

    Ik wil echt zo eens kunnen zeggen van Goh ik ben eindelijk verliefd! Ik heb iemand gevonden waar ik van hou enzoo.

    En ook ik ben echt totaal niet mooi dus niemand word dan ook op mij :S

    Hopelijk helpt er iemand mij met dat domme vraagje van daarboven dat ik niet meer weet hoe verliefdheid voelt :)

    Xxx


    ik denk dat je het vanzelf wel merkt als je eenmaal verliefd bent
    je wilt dan graag bij diegene zijn en denkt vaak aan diegene en word helemaal opgewonden (niet dat soort opgewondenheid) als je bij diegene bent of met m praat

    oo en nog 1 ding, als je zelf niet heel erg knap bent stel dan op het punt van uiterlijk ook niet al te hoge eisen aan de ander;p [betekent dus niet dat als jij jezelf en je uiterlijk wel goed verzorgd je maar een lelijk stinkend persoon moet nemen die scheten laat]





    (bericht aangepast door een moderator)

    TIP? ik zou gwn veilig spelen en nooit al mijn geheimen aan mijn vriend vertellen!!

    Ik heb een vraag Hoe moet ik hem vragen? En ik weet niet zeker of hij mij leuk vind.

    Ik ben ook verliefd op iemand, maar ik weet gewoon dat ik door omstandigheden niet met hem kan krijge:(

    xx


    Nvt

    Ik ben ook verliefd op iemand, maar ik weet gewoon dat ik door omstandigheden niet met hem kan krijge:(

    xx


    op wie?

    sorry dat wil ik geheim houden, want mensen die me haten lezen ook wel is dit en dan gaan ze me pesten:(


    Nvt

    :O