• Damn, mijn papa was in de vakantie weer naar hier. Maar een weekje van Engeland (hij woont daar en is dus engels)
    Maar hij vertelde dus dit. Hopelijk kennen jullie Deep Purple, zo niet, luister dan hiernaar Child in time
    Mijn papa vertelde dus dit: "De zanger, Rod Evans, is mijn buurman." GAT IN DE LUCHT!
    Damn, en Jon Lord, die op keyboard, hij gaat altijd naar de bar waar mijn opa gaat.
    Ze wonen dus in Engeland in Lyme Regis, waar mijn papa dus woont :p
    En in de zomervakantie ga ik dus naar mijn papa en ga ze dus ontmoeten, en ofcourse foto en handtekening ^^


    Maybe part of loving is learning to let go...

    vet :D

    Ik ken die band verder niet, maar wel super vet! :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Omg, zaaaaalig! Wil je geen handtekening voor mij ook vragen en dan opsturen? :9~


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vet! Ö
    Ghehe, kom ik aan: Guus meeuwis woont 1 minuut lopen van onze school af. *proud*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn papa gaat binnenkort naar een concert van hen. Maar damn, je papa boft want dat is best sjiek. :'D
    Wie wil er nu niet langs een beroemdheid wonen?

    Dat is wel cool, behalve dat ik Deep Purple verschrikkelijk vind.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nice :D


    You are beautiful, you are love.

    Tranquillity schreef:
    Omg, zaaaaalig! Wil je geen handtekening voor mij ook vragen en dan opsturen? :9~


    Is goed hoor ^^
    Maar het is nog zo ver, en anders kan ik wel aan mijn vader vragen, want hij komt weer in januari, en vraag ik wel aan hem of hij het wil vragen voor je ^^
    En dan kan ik het wel voor je opsturen ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    coolll(cool)


    Ivar Oosterloo.

    Veeeet!


    Never run out of reasons to smile...

    Echt wel vet!


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    ZoeZealous schreef:
    (...)

    Is goed hoor ^^
    Maar het is nog zo ver, en anders kan ik wel aan mijn vader vragen, want hij komt weer in januari, en vraag ik wel aan hem of hij het wil vragen voor je ^^
    En dan kan ik het wel voor je opsturen ;p


    Omg, jij bent een schat! : D Dat zou ik héél erg leuk vinden ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    graaf ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Courageous schreef:
    Veeeet!


    Happiness hit her like a train on a track

    Aight :o


    Life is hard and then we die