• Damn, mijn papa was in de vakantie weer naar hier. Maar een weekje van Engeland (hij woont daar en is dus engels)
    Maar hij vertelde dus dit. Hopelijk kennen jullie Deep Purple, zo niet, luister dan hiernaar Child in time
    Mijn papa vertelde dus dit: "De zanger, Rod Evans, is mijn buurman." GAT IN DE LUCHT!
    Damn, en Jon Lord, die op keyboard, hij gaat altijd naar de bar waar mijn opa gaat.
    Ze wonen dus in Engeland in Lyme Regis, waar mijn papa dus woont :p
    En in de zomervakantie ga ik dus naar mijn papa en ga ze dus ontmoeten, en ofcourse foto en handtekening ^^


    Maybe part of loving is learning to let go...

    De Gebroeders Co wonen bij mij om de hoek :Y)

    Ik heb een toe toe toeter op mijn water scooter!


    -

    Véét!
    Als je nog een handtekening wilt doneren, weet ik wel een goed doel. *fluit*


    your eyes are like stars in the night.

    Cool =D Mijn vader luisterde vroeger naar hun. xD


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Dat is echt koeel ;o
    niet dat ik ze ken ofzo, maar k vind het wel leuk voor je :')

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 21:30 ]

    Ik ga bij je vader intrekken. (cat)


    everything you imagined, and more...

    NIcee =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Cool :Y)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Veeeet.
    Bij ons in de buurt wonen wel bekende mensen, maar die zijn allemaal zo saai..


    hoi, jij bent leuk.

    Hahah, wat tof!!

    Nou een paar dorpen verderop woont(woonde?) wel een beruchte man genaamd 'Geert Wilders'. En uhm in mijn dorp wonen verschillende bandleden van 'Rowen Heze' en de 'Heideroosjes' ofcourse (krul)(nerd):Y). Oja haha, dan hebben we ook nog 'Rene van wegberg', maarja daar zal ik maar niks over zeggen :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Lisa van popstars woonde hier ergens. Maar ze was naar Utrecht om te gaan studeren (nerd)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    *jealous*


    --

    Bij mij in de straat woond de drummer voor de grote concerten van Marco Borsato ( maar dat gaat nou wel een beetje moeilijk , met dat gedoe van Marco Borsato ) hij is vet cool , die drummer bedoel ik :P

    XxX

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 0:16 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    KirstenSnaps schreef:
    Hahah, wat tof!!

    Nou een paar dorpen verderop woont(woonde?) wel een beruchte man genaamd 'Geert Wilders'. En uhm in mijn dorp wonen verschillende bandleden van 'Rowen Heze' en de 'Heideroosjes' ofcourse (krul)(nerd):Y). Oja haha, dan hebben we ook nog 'Rene van wegberg', maarja daar zal ik maar niks over zeggen :X


    Whaa Heideroosjes zijn supercool love hun muziek en hun zijn geweldig (H) - Bericht aangepast i.v.m. overmatig gebruik van hoofdletters -

    [ bericht aangepast op 27 okt 2009 - 0:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 okt 2010 - 21:40 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Onderbroek schreef:
    Lisa van popstars woonde hier ergens. Maar ze was naar Utrecht om te gaan studeren (nerd)

    Zij zit bij mijn neef in de muziekklas. ofzoiets :3


    your eyes are like stars in the night.

    Seabiscuit schreef:
    Ik ken die band verder niet, maar wel super vet! :Y)