• De titel zegt het al(cat)
    Bij mij het boek dat ik nu aan t lezen ben witte engel


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Veel :Y)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    ik lees nu Het Achterhuis. :$
    maar voor de rest lees ik alleen op Q.


    You don't have to change.

    ik heb veel favoriete boeken maar het meest nog wel de serie van eregon de serie van twilight en van hoe over leef ik xD ik lach me altijd dood en natuurlijk nog veel andere fantasy boeken :P


    Miracle!!

    carry Slee's :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik hou van alle twillight boeken ook heb ik alle boeken vn hp ik heb ook gelezen de gouden tulp herinderingen ook mooi boek s echt romantisch maar ook spannend. Misha ook mooi boek ik lees echt wat ik leuk vind.. :) Ik lees heel graag dikke boeken, dan vind ik het heerlijk in bed liggen en dan met een boek erbij xD Ik kan echt de hele nacht doorlezen xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Jezus, er zijn zoveeel boeken die ik helemaal geweldig vond.
    Maar ik vond Huiver van Maggie Stiefvater wel een erg goed boek. _O_


    wth.

    De Geheimen van de Onsterfelijke Nicolas Flamel serie van Michael Scott.
    En Percy Jackson :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    Ik heb geen favo boek, ik hou altijd van het boek dat is als laatst gelezen heb. Ik ben nu bezig met de zomer van Gisteren en pudding van kristien dieltiens


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    The host; stephenie meyer.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 13:40 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ecstasy schreef:
    Eigenlijk is dat Twilight :X

    en ik vind de boeken van tijgers, tanga's en tongzoenen ook leuk!
    als ik lees dan ben ik in mn eigen wereld (like okee wanneer niet xD)
    ik zie het verhaal voor me en het is gewoon geweldig, lezen is niet alleen voor nerds!


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    verkozen van pc caste en kristen cast


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Waterfalls schreef:
    verkozen van pc cast en kristen cast

    oeps sryy xD

    [ bericht aangepast op 1 okt 2010 - 13:54 ]


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    De boeken van Stephenie Meyer zijn mooi.
    Harry Potter
    Wings
    Evermore


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Fallen
    twilight
    harry potter
    engelenhuis


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    Twilght saga!!(H)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"