• De titel zegt het al(cat)
    Bij mij het boek dat ik nu aan t lezen ben witte engel


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    De derde zoon


    Life is hard and then we die

    Deluxe


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Téveel :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Schuilen in regenbogen

    ik ben nu bezig aan de 'it-girl' serie van cecily von ziegesar , en mag ik zeggen dat die wel heel mooi zijn !


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Alles van Stephen King (The Green Mile enzo), Oorlogen van de Verrezen Wereld, Lord Of The Rings, Harry Potter, Darren Shan...
    En dat was hem wel zo'n beetje.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    De Twilight sage
    The Host
    Harry Potter


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Eigelijk lees ik geen boeken :]
    ik lees alleen maar op Quizlet =D


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    krassen.


    behind very angel is a demon

    Phonography schreef:
    ik haaaat lezen!!
    maar Twilight -en de rest die erop volgen- is het enigste en boeiendste boek OOIT. xD

    hetzelfde hier! x'D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Mel Wallis de Vries - Uitgespeeld
    Stephanie Meyer - Twilight & derest

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 20:29 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik weet het niet zo goed eigenlijk.
    ik hou van de boeken van cecily von ziegesar, rowling, historische romans, tiny fisscher, simone van der vugt, mel wallis de vries en helen vreeswijk.


    we've only said goodbye with words

    Dat heb ik niet.
    Ik zou niet kunnen kiezen tussen de 12 delen van Darren Shan, De 7 delen van Narnia en de 7 delen van Harry Potter, want ik vind ze allemaal iets speciaals hebben. _O_


    Let the Night embrace you

    gaat miss raar klinken omda ik al 16 ben en die toch nog de beste vind maar torak en wolf

    Dreadlocks en Lippenstift vind ik een leuk boek.