• Dit is al mijn zoveelste topic vandaag, sorry sorry sorry
    Maar op tv zeiden ze net dat een man in Amerika sex heeft gehad met een paard o_o
    Hij heeft 3 jaar gevangenisstraf (had van mij wel wat langer gemogen) en ong. 7 jaar geleden heeft hij ook sex gehad met een paard (óók met hetzelfde paard o_o)
    Serieus dan ben je gestoord O_O'


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    In Nederland is dat nog niet strafbaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen die dieren sex hebben of dieren zonder reden doden, moeten ook dood vind ik


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    vulnerable schreef:
    Wie wilt het nu doen met een paard ?


    Ja dat vraag ik me ook af.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Als die man mijn paard ooit met 1 vinger aanraakt.(6)


    The soul needs autumn.

    ieewl, omg hoe gek ben je als je dat doet man.
    moet er niet aan denken xD


    T O K I O H O T E L < 3

    eikes!!!!
    Maar onlangs heb ik ook al gehhort over iemand die verlooft is met de eifeltoren...serieus waar gaat de werld toch naar toe???


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Iew :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OverMyHead schreef:
    Gadverdamme Ö

    Gatverdamme ><


    Just a simple "I love you" (:

    Marihuana schreef:
    Síck, maar het gebeurt zo vreselijk vaak.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Grace schreef:
    Als die man mijn paard ooit met 1 vinger aanraakt.(6)


    inderdaad ja o.o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Iewol o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Met een
    Paard? oO
    Ielg!


    Let's do this poo

    Dat is al eens gebeurd en die man is eraan gestorven. Omdat die paardenpenis zodanig diep was gegaan dat die in zijn darmen terecht was gekomen of zo oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Erg hé. Moet je weten dat een wijf van de dierenbescherming van een dorp naast datvan ons die honden ook verplichtte. Echt goor.