• Hoi hoi,

    Ik moet over 8 dagen naar de schoolarts. Ik ben er niet bang voor ofzo, maar ik vind het grote onzin. Want ze vragen oa: Lengte, Gewicht, rook je, drink je, heb je seks gehad, ben je ongesteld, heb je drugs gebruikt, hoe gaat het op school, thuis en in de klas.
    Ga zo maar door. Ik ga die vent niet aan zijn neus hangen hoe het met me gaat. Als ik ziek ben ga ik wel naar de huisarts ofzo.

    Maar die vent wil alles van je weten. Dat is zwaar prive!

    Ook wel eens de schoolarts gehad? Vertel je ervaring!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dat nooit gehad, en ik zal het nooit doen, ik ga me echt niet helemaal uitkleden voor zo iemand. oO come on, als ik problemen heb ga ik wel naar mijn eigen huisarts, zo'n schoolarts heeft er niks mee nodig hoe ik er zonder kleren uitzie. Dat vind ik er echt overgaan hoor.. oke misschien stel ik me wel aan maar daar hebben ze echt niks mee nodig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nyctalopia schreef:
    Vorig jaar kwam zo'n gozer van de GGD :S


    Bij mij komen er ook mensen van de GGD. Die zijn hatelijk. Ze stellen allemaal vreemde vragen. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Joah, ik had er niet echt problemen mee, ik was gewoon eerlijk en heb er verder niets mee gehad.


    Life is hard and then we die

    ja, medische onderzoek, den dinsdag nog, en da spuitje deed ni pijn, alleen een paar uur later..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Neeuh, alleen op de basis school.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    in de eerste klas. Moest je eerst zo'n vragenlijst in vullen en daarna je lengte en gewicht laten meten. Vette onzin natuurlijk maarja, zo veel kan ik me er niet meer van herinerenhet is immers 3 jaar geleden.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik had er laatst een brief over, moest ik allemaal van die dingen invullen. Weetje wat het leuke is? Niet onze hele klas hoeft en één moest vorig jaar ook. In de eerste kregen we helemaal geen schoolarts, dus dit is de eerste keer op de middelbare.

    Nouja, succes eh?

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ik moest 2 jaar geleden ofz.
    en ik zei al van te voren toen ik er binnen kwam.. ik doe niks uit!!
    en toen vroeg ze later ook nog wil je even je kleren uit doen op je ondergoed na.?
    ik zo nee.
    toen vroeg ze waarom enz.. nouja ik had er gewoon geen zin in..
    en toen ze nog keer vroeg ben ik gewoon weggegaan naar huis..
    nooit meer wat van gehoord :)

    ja hallo ik ga daar niet in me ondergoed staan


    Nvt

    ik heb dat nog nooit gehad...maar ik wil het ook niet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    OneDiamond schreef:
    ik moest 2 jaar geleden ofz.
    en ik zei al van te voren toen ik er binnen kwam.. ik doe niks uit!!
    en toen vroeg ze later ook nog wil je even je kleren uit doen op je ondergoed na.?
    ik zo nee.
    toen vroeg ze waarom enz.. nouja ik had er gewoon geen zin in..
    en toen ze nog keer vroeg ben ik gewoon weggegaan naar huis..
    nooit meer wat van gehoord :)

    ja hallo ik ga daar niet in me ondergoed staan


    Je hebt groot gelijk vind ik! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ooit in groep 2. Blijkbaar leek het met mn gewicht alsof ik nog duimde, en toen vroeg ze; 'duim jij nog? Of heb je nog een speen?' Ik duimde toen nog, maar ik zei nee want ik wilde geen problemen, ghehe. (krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik moet dat om de 2 jaar, volgend jaar dus weer ><


    -

    Had ik vorig jaar ook.
    allemaal gezeik enzo. Want privéproblemen van mij, ingewikkeld verhaal, wist iemand. En die zei dat dus tegen dat wijf. En die ging dus daarover tegen mij zeuren. Ze ging zelfs voor mij te ver. en ik wilde daar zo snel mogelijk weg dus zei dat alles wel goed ging.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42