• Ok ze is nog maar 9 jaar maar dat zou je dus echt niet zeggen!!!Ik heb snel wat foto's gepakt die ik er echt over vind

    Een meisje van 9 jaar laat je dat toch niet drinken!
    Omg!!Hoe kort kan een jurkje zijn?
    9 jaar??reah right
    Wat doet die paal daar op de achtergrond...
    ...Dit dus

    Vinden jullie dit normaal???


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Minority schreef:
    (...)

    dacht even dat ik de enige was die zo dacht. (:

    ik bedoel, toevallig staat ze met een paal op de foto. Niemand weet wat ze daar gedaan heeft, misschien was ze gewoon hyper en deed ze grappige dingen, maar niets verkeerds?

    3 maal raden waarom ze zo hiepr is.

    Als ik eerlijk bent vind ik het niet echt normaal.Ik ben 15 en draag geen eens zo veel make-up.MIjn nichtje is 13 en die doet die dingen ook niet.Ik vind het nog al vreemd om die dingen op je 9e te doen.Als ik haar moeder was dan had ze zo'n probleem he.Sorry maar als ze nu al zo is hoe word ze dan als ze een puber is. En zeker die kleren,ik bedoel ze is negen!

    En dan vreemd vinden dat sommige jongens meisjes als lust opject zien


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    3 maal raden waarom ze zo hiepr is.

    Als ik eerlijk bent vind ik het niet echt normaal.Ik ben 15 en draag geen eens zo veel make-up.MIjn nichtje is 13 en die doet die dingen ook niet.Ik vind het nog al vreemd om die dingen op je 9e te doen.Als ik haar moeder was dan had ze zo'n probleem he.Sorry maar als ze nu al zo is hoe word ze dan als ze een puber is. En zeker die kleren,ik bedoel ze is negen!

    En dan vreemd vinden dat sommige jongens meisjes als lust opject zien


    Ik vind juist. Het is ons probleem niet. Ik ga mezelf niet met haar vergelijken, want dan heb ik weer het gevoel; iedereen moet zijn zoals iedereen. Misschien was er die dag iets, dat ze wat speciaals mocht? I don't know. Niemand weet het.


    You'll never dream alone. <3

    hollywoord girls he ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Minority schreef:
    (...)

    Ik vind juist. Het is ons probleem niet. Ik ga mezelf niet met haar vergelijken, want dan heb ik weer het gevoel; iedereen moet zijn zoals iedereen. Misschien was er die dag iets, dat ze wat speciaals mocht? I don't know. Niemand weet het.

    Het is ons probleem niet,maar we mogen er toch een mening over hebben,ik wil alleen maar zeggen dat ze erg 'volwassen'is voor een 9e jarige.Toen ik 9 was speelde ik nog met poppen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat een.. .. Slet!

    Die eerste foto vind ik eigenlijk totaal niet erg of zo. Het is maar redbull :'D
    En ik vind die kledij eigenlijk ook niet erg. Ik weet niet, het staat wel schattig bij d'r. >< Die paal vond ik er ook wel een klein beetje over, maar van de rest trek ik me eigenlijk maar weinig aan.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 15:37 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niet normaal.
    Broers en zus zullen wel veel indruk op d'r hebben gemaakt.

    Euhm, waarom vind ik niets ergs aan die foto's?

    Irgendwann schreef:
    Euhm, waarom vind ik niets ergs aan die foto's?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat noemen ze een klein verwend meisje die als ze iets niet krijgt een uitbarsting krijgt.

    xRapunzel schreef:
    Dat noemen ze een klein verwend meisje die als ze iets niet krijgt een uitbarsting krijgt.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Reverse schreef:
    Toen ik zo oud was wist ik niet een wat redbull was..

    Ik vind het best zielig voor dat meisje dat ze nu al zo is eigenlijk..


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oké, die eerste foto vind ik wel erg, met dat Redbull. Maar de rest gaat toch nog wel? Die 3e is vast met Halloween getrokken. So what. En die foto's met die palen is gewoon lol hebben met haar vriendinnen? En zeg nou zelf, haar omgeving en beroemde familie helpen er ook wel wat aan mee van wat ze nu is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jees, is toch echt niets om je zo over op te winden :'D

    Ik zou zeggen, laat ze gewoon doen, het zijn ook maar mensen. maar ergens vind ik het wel ziek dat ze op haar 9 jaar al zoveel make-up draagt. Een kind van haar leeftijd is tien keer mooier zonder schmink.