• Ok ze is nog maar 9 jaar maar dat zou je dus echt niet zeggen!!!Ik heb snel wat foto's gepakt die ik er echt over vind

    Een meisje van 9 jaar laat je dat toch niet drinken!
    Omg!!Hoe kort kan een jurkje zijn?
    9 jaar??reah right
    Wat doet die paal daar op de achtergrond...
    ...Dit dus

    Vinden jullie dit normaal???


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    o.o

    O-my-god..
    Nu snap ik waarom die andere cyrus Sl*t zichzelf halfnaakt fotografeerd, die hele familie is zo ;x

    sorry ik weet dat dit héééél grof is ;x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Decoy schreef:
    Zo raar is het toch niet?

    vind ik ook
    goh, en mensen maken fouten hoor.. ><
    jullie soms niet ><

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 21:03 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    DAT
    vind
    ik
    niet
    normaal.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    zij is niet de enigste die er zo bij loopt in amerika zijn er zelfs kindjes van 3 á 4 jaar oud dei moeten al mode lopen met korte dingen en die worden ookal bespoten met dat bruinsel spul hoe je het maar noemt


    ''We’ve all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That’s who we really are.

    BananaBunny schreef:
    (...)
    vind ik ook
    goh, en mensen maken fouten hoor.. ><
    jullie soms niet ><


    Nou ik weet niet hoor. Maar hebben jullie ooit een KIND van 9 gezien met eyeliner en redbull en ik korte jurkjes met gelkate handtasje. en paaldanspalen?
    Dat denk ik toch niet.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    piethein schreef:
    zij is niet de enigste die er zo bij loopt in amerika zijn er zelfs kindjes van 3 á 4 jaar oud dei moeten al mode lopen met korte dingen en die worden ookal bespoten met dat bruinsel spul hoe je het maar noemt


    Klopt. Zo iets stond een paar maand geleden ook al in de Linda (tijdschrift)
    Van die kindmodelletjes.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Sensible schreef:
    Die eerste is toch niet zo erg? :'D Oké, de rest is erover. En wat een lelijk kind trouwens :X


    -

    Nou, zo erg is het toch niet? Alleen die paal gaat misschien iets te ver. En om nou te zeggen dat de hele familie zo is vind ik té. Dat zeg je gewoon niet. Als zij make-up wil dragen op haar 9e, laat haar gewoon? Er zijn zoveel van zulke meisjes.


    I'd rather go naked than wear fur.

    @ Nerdless: Mijn neefjes mochten van hun vader ook Shandy drinken toen ze nog maar vier waren. En daar zit 'alcohol' in. Niet veel, maar het zit er wel in. Dus zeik dan niet over een blikje Red Bull, want daar zit alleen enorm veel suiker in.
    En laat dat kind lekker haar leven leven. Jullie kunnen er ook slecht tegen als er iemand jullie verteld hoe je je leven moet leven, toch? Dus niet zeiken en ga over je eigen leven oordelen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Laat haar lekker


    You can run but not hide

    Sensible schreef:
    Die eerste is toch niet zo erg? :'D Oké, de rest is erover. En wat een lelijk kind trouwens :X

    Kleine SMqueen op tweede foto?
    Maar voor de rest heb ik geen commentaar. Als haar ouders haar zo de deur uit laten gaan is dat haar issue. :Y)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Prodigy schreef:
    Het zijn m'n zaken niet. :')

    wat zij zegt =3

    Sensible schreef:
    Die eerste is toch niet zo erg? :'D Oké, de rest is erover. En wat een lelijk kind trouwens :X

    JoJudicious schreef:
    @ Nerdless: Mijn neefjes mochten van hun vader ook Shandy drinken toen ze nog maar vier waren. En daar zit 'alcohol' in. Niet veel, maar het zit er wel in. Dus zeik dan niet over een blikje Red Bull, want daar zit alleen enorm veel suiker in.
    En laat dat kind lekker haar leven leven. Jullie kunnen er ook slecht tegen als er iemand jullie verteld hoe je je leven moet leven, toch? Dus niet zeiken en ga over je eigen leven oordelen.

    Indeed.