• Op mijn broertje -neen,hij mag dat niet weten want dan gaat zijn ego nog groter worden als dat het al is- Maar hij mocht gisteren een toelatingsproef gaan doen in een voetbalschool -waar je dus alleen maar les hebt over voetbal & trainingen & wedstrijden speelt- maar je mag er alleen binnen als je goed genoeg bent -omdat ze soms tegen nationale ploegen moeten spelen, van andere scholen- En nu is mijn broertje toegelaten -als één van de jongste van de hele school- en ben ik stiekem wel fier op hem. Wat hij dus niet mag weten want zijn ego is al groot genoeg (': Alleen zijn mijn ouders vergeten dat ik besta omdat ze zelf altijd met hem bezig zijn nu --"

    ooooooh u schattig broertje wordt groot. xDxD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Wat leuk voor hem :3
    En voor jou ook natuurlijk ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Leuk voor hem! :Y)
    Hoe oud is je broer(tje)? :P


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Yasmiinee schreef:
    ooooooh u schattig broertje wordt groot. xDxD

    Johng, ge zult hem nu is moetn zien :'D schattig is hem nime ze Oo -nooit geweest trouwens pfuh xD-

    Chill schreef:
    Leuk voor hem! :Y)
    Hoe oud is je broer(tje)? :P

    14 (':

    Dat is cool (:
    Mijn broer is daarvoor niet goed genoeg denk ik (lol)


    Happiness hit her like a train on a track

    Waat leuk =D


    We can only learn to love by loving.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Johng, ge zult hem nu is moetn zien :'D schattig is hem nime ze Oo -nooit geweest trouwens pfuh xD-


    jawel! xD en grote zus is fier op kleine broer! (lol) hoe schattig kunde zijn! ;D <3

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 18:26 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    dat is echt leeuk voor hem n_n

    ah wat leuk ;D


    -

    Yasmiinee schreef:
    (...)

    jawel! xD en grote zus is fier op kleine broer! (lol) hoe schattig kunde zijn! ;D <3

    Yasmine, da ge nu ni ga stoppe...dan ga ik mijn papa halen! :'D

    Koel voor je broer.


    Maar mijn broer was ook gevraagd voor de jeugd van Antwerp. [/antwerpen dus]
    En hij natuurlijk super entihouast, en hij ging naar een training. Maar hij deed niet meer mee want hij vond het te saai.
    Nu zit hij weer bij ons kleine dorp ploegje.
    Hij heeft dus eigenlijk zijn kans om topper te worden, achterwege gelaten.


    - hoi ;D

    MARRYMEBO schreef:
    Waat leuk =D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Leuk =3


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Yasmine, da ge nu ni ga stoppe...dan ga ik mijn papa halen! :'D


    oeeeeeh cute, cuter, cutest, how cute can you be! xDxD nahahaha x') u papa herkent mij niemeer jong. xD alleen als Bill! x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."