• ik was dus ziek en ik ga naar het secretariaat om te vrage of ik naar huis mocht. Dus ik leg alles uit; dan zegt ze; Dat is toch niet ziek zijn wacht maar tot vanavond dan kan je naar de dokter. ik liep naar de speelplaats en belde mijn papa die ook doodziek is hij zei dan dat hij me kwam halen ben ik thuis de dokter komt; heb ik 38graden koorts een oorontsteking en een lichte keelontsteking en dat stomwijf wou me niet van school laten gaan maar nee hoor ik ben niet ziek ik ging alleen bijna dood --'

    Aangepast wegens hoofdletter gebruik

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 nov 2009 - 16:46 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Wtf! =.=
    Beterschap btw. <3


    -

    ;o
    Wat een dom wijf x,x
    Net alsof zij kan ruiken hoe je je voelt...

    Pff, wat een stom wijf :8


    Only losers can act the way you do

    Jeeeemig.. >.<
    Ja ik was eergister dood ziek [/ja nu nogsteeds, maar toen moest ik nog naar school] dus ik zei tegen mn ma 'Ik voel me echt niet goed' zegt ze 'ja maar je gaat wel gewoon' dus ik ga gewoon.. de hele dag helemaal duizelig, val bijna flauw enzo.. :'] hoest me ook echt de (...) in, en ja.. toen kwam ik thuis, had ik 38,6 graden koorts (':


    all I want for christmas is a girlfriend

    echt als ik maandag terug naar school kom duw ik dat briefje van de dokter onder haar neus.


    Cowards die many times before their deaths.

    Repentance schreef:
    Jeeeemig.. >.<
    Ja ik was eergister dood ziek [/ja nu nogsteeds, maar toen moest ik nog naar school] dus ik zei tegen mn ma 'Ik voel me echt niet goed' zegt ze 'ja maar je gaat wel gewoon' dus ik ga gewoon.. de hele dag helemaal duizelig, val bijna flauw enzo.. :'] hoest me ook echt de (...) in, en ja.. toen kwam ik thuis, had ik 38,6 graden koorts (':


    wow, ik zou mogen thuis blijve ;o


    Cowards die many times before their deaths.

    wat een trut o.o
    Beterschap!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Roulette schreef:
    Pff, wat een stom wijf :8


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Lullig dat je niet mocht. Maarja doodgaan bij 38 graden, misschien ook een beetje overdreven :Y). Maar goed dat je pa je wel kwam halen. En idd oorontsteking kan behoorlijk nasty zijn. Beterschap.


    Wie du mir, so ich dir.

    > Titel aangepast


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Daarom meld ik me ook gewoon niet ziek, ik ga altijd zonder iets te zeggen naar huis (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    wtf ;x
    die van ons laten je altijd gaan

    maar veel beterschap hoor =]


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou kloppen gaan uitdelen, zodra ik me weer beter voelde als ik jou was!
    Sowieso!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wtf? Dat is echt kut als ze je dan niet laat gaan. Beterschap. ;o

    Bij elke school is da.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.