• Ik was dus vet chagrijnig omdat ik morgen 3 -ja veel he- toetsen heb. Nou ik wil dus natuurkunde leren, kan ik mijn werkschrift nergens vinden, daar staat een zelf-test in om te kijken of je alles begrijpt. Ik kan dat stomme ding niet vinden. Echt he, ik flipte em. -ben een chaoot als het neerkomt om repetities/SO's- Dus ik bel Suus op om te vragen of ze me deels dingen wil uitleggen. En wat krijg ik te horen? 'Ik heb denk ik jou werkschrift.' Nou, ik heb er gelukkig wel om kunne lachen :3

    Meer mensen met van die onnozele dingen?


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb vaak voor dat ik achter mijn schrift zoek, maar hem niet vind en als ik de volgende ochtend nog eens rondkijk, vind ik hem wel :8


    -

    absense schreef:
    Ik heb vaak voor dat ik achter mijn schrift zoek, maar hem niet vind en als ik de volgende ochtend nog eens rondkijk, vind ik hem wel :8


    the same over here.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ik ben momenteel mijn wiskunde nakijk boekje kwijt T_T en ik ben nooit iets kwijt. Ik ben best wel ordelijk qua dat betreft


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    ik ben momenteel mijn wiskunde nakijk boekje kwijt T_T en ik ben nooit iets kwijt. Ik ben best wel ordelijk qua dat betreft
    Ja ik dus ook ><


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik maak normaal altijd mijn boekentas voor ik ga slapen, maar de laatste gebeurd het meer en meer dat ik gewoon mijn boekentas klaarzet en ik pas 's nachts besef dat ik hem nog niet gemaakt heb :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Het spijt me voor je schrift. Maar ik heb wel mn boek voor je gescand hoor, dus je kan leren :Y)

    Fragile schreef:
    Het spijt me voor je schrift. Maar ik heb wel mn boek voor je gescand hoor, dus je kan leren :Y)
    Iknow, bist ek een skatsje. Ik zal even leren, thanks voor de pp van GE <3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik ben morgen vrij :9~

    Ik verlies steeds losse papieren die we krijgen/zelf moeten overschrijven van het bord.
    En dat is kut want dat is grotendeels het examen.
    -wees blij dat je er maar drie hebt, ik heb er volgende week maandag een stuk of 5-6-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vergeet vaker dan mijn boeken op school, terwijl ik de volgende dag nét pw of so heb.
    En morgen het 1e geschiedenis pw en ook nog muziek so.
    Maar, ik heb geen zin om te leren :X

    UNCOMMON schreef:
    Ik vergeet vaker dan mijn boeken op school, terwijl ik de volgende dag nét pw of so heb.
    En morgen het 1e geschiedenis pw en ook nog muziek so.
    Maar, ik heb geen zin om te leren :X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ik leer altijd op de dag voor de toets -luiheid-, en 's ochtends loop ik stressend door de school. vergeet mijn kluissleutel thuis, gymspullen.
    en dat is het ergste; laatst moest iemand de gymdocent zijn auto wassen omdat ze haar gymkleren was vergeten. ö


    we've only said goodbye with words