• Dat als jullie bezig zijn met een verhaal, of er alleen al aan denken, dat je dan een mega goed beeld krijgt van wat jij wilt dat er gebeuren gaat, of zelfs al weet wat je einde word?

    want dat heb ik echt heel vaak en dan vind ik mijn verhaal niet meer leuk, als ik weet hoe het eindigen moet ;x


    We can only learn to love by loving.

    nee eigelijk niet:X


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nee, had ik dat maar.


    - hoi ;D

    Ik weet altijd al hoe het einde ongeveer gaat zijn. :'D
    Ik vind het einde het leukste om te schrijven.

    Bumblebee schreef:
    Ik weet altijd al hoe het einde ongeveer gaat zijn. :'D
    Ik vind het einde het leukste om te schrijven.
    ik niet
    dan word ik depressief omdat ik altijd een band krijg met de hoofdpersonen en ik wil NOOIT dat mijn verhaal eindigd daarom doe ik nu al 1 maand fz over xde laatste 10 delen van mijn verhaal ;x


    We can only learn to love by loving.

    Vandaag nog. Ben het verhaal alleen weer vergeten.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee.


    your eyes are like stars in the night.

    ik heb dat ook vaak Ö soms vind ik dat wel goed want dan kan ik het gelijk opschrijven -heel het verhaal, en daarna pas online zetten,- maar soms dan heb ik zo iets van; is dat wel leuk dan? dit dat:x


    .

    MARRYMEBO schreef:
    (...) ik niet
    dan word ik depressief omdat ik altijd een band krijg met de hoofdpersonen en ik wil NOOIT dat mijn verhaal eindigd daarom doe ik nu al 1 maand fz over xde laatste 10 delen van mijn verhaal ;x

    :'D
    Maar ik vind dat altijd leuk om te schrijven omdat je personages dan meer geëvolueerd zijn, of hoe zeg je dat? :'D

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 18:25 ]

    Ik weet meestal wel hoe ik het wil laten eindigen, maar ik heb altijd moeite met het begin..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb altijd een probleem met het einde ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Het einde weet ik altijd precies. Maar het lukt me nooit om daar te komen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja (:

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 19:16 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    ikke :Y)

    Hmm, niet zo als jij. Maar wel dat ik het niet goed genoeg op papier krijg. Ik ben een perfectionist.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat heb ik dus altijd! XD


    -