• :9~
    Daaaaar wordt aan de deur geklopt,
    hard geklopt,
    deur kapot.
    Nu wil ik een nieuwe deur,
    zonder gezeur (A)

    hihi, =']

    Genius schreef:
    Verliefd zijn is crap *_*


    Gaat het over Jeroen?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha ja hoe raad je het :'D


    -

    Ghhaa, gewoon. Voorspelbaar? x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghehe jaa :')


    -

    Doet hij stom?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja :'D hij is nooit online ><'
    Ik zag hem laatst op station; hij stond vlakbij me :9~ even met hem gepraat en toen ging ie weer praten met een vriend van hem. en ik ging dat gesprek afluisteren en ik zwijmelde helemaal weg :'D gewoon zijn stem en zijn lach ... :9~


    -

    Gossh, hij zou meer aandacht aan jou moeten besteden dan aan je vriend. Zeg dat maar dat dat van mij moet. x'd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hahaha ja dat wil ik ook hoor (A) Maar ik stond eerst ook met een vriendin en toen later kwam mijn nichtje erbij staan dusja. Maar toen hij weg ging zei hij geen doei ;| Dus ik zo 'doei jeroen!' kijkt ie om en ging ie zwaaien :9~

    Ohecht; steeds als ik hem zie dan gaat mijn hart vet tekeer, krijg ik het warm en dan heb ik het gevoel dat ik niet meer op mijn benen sta :'D was het nou ook maar wederzijds ><


    -

    Maar heb je hem al gezegd dat je terug op hem verliefd bent?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    Hahaha ja dat wil ik ook hoor (A) Maar ik stond eerst ook met een vriendin en toen later kwam mijn nichtje erbij staan dusja. Maar toen hij weg ging zei hij geen doei ;| Dus ik zo 'doei jeroen!' kijkt ie om en ging ie zwaaien :9~

    Ohecht; steeds als ik hem zie dan gaat mijn hart vet tekeer, krijg ik het warm en dan heb ik het gevoel dat ik niet meer op mijn benen sta :'D was het nou ook maar wederzijds ><
    Dat gevoel ken ik ><


    Only losers can act the way you do

    Hoi Emilie!. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Neeman dat doe ik ook niet :'DD


    -

    Emilieeeeeeeeeeeeeeeeeee:9~


    -

    Waarom niet? x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Camilleeeeeeeee, Jaaaaaac :9~


    Only losers can act the way you do