• De stelling van vandaag luidt:
    Beugels moeten verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Beugels als in die metalen dingen die in je mond moeten?
    Dan ben ik het oneens, het is juist goed dat er beugels bestaan, daar krijg je een mooi recht gebit van.
    Wat ik wel vind, is dat je eerder een beugel moet kunnen krijgen. Ik zou er één krijgen toen ik 12 was en ik heb er, nu ik 19 ben, nog steeds geen. So go figure..
    Xx

    [ bericht aangepast op 7 dec 2009 - 0:17 ]


    FML

    Nee ik vind van niet :'D


    -

    Lekker iedereen met scheve tanden.
    :') No thankyou.

    omg, dan zou mijn zusje die paardenmond houden! Oneens!
    ik heb dankzij die beugel een recht mondje. ik heb er bovendien nooit last van gehad, het was die jaren gewoon een deel van mij. ik heb hem zelfs even gemist.
    en bovendien, ze zijn toch niet verplicht?


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Nee man, ander blijven mijn tanden zo scheef... Hoewel ik mijn spleetje boven eigenlijk best wel wil houden :X


    Get back motherfuckerz'

    nee ze moeten juist blijven krijg je een mooi gebit van..
    anders moest ik de heletijd met een hoektand in me gehemelte lopen of kwam hij er verkeerd uit >.<


    Nvt

    Onees, want er zijn mensen met een lelijk gebit en als die er iets aan willen doen, dan is een beugel wel handig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    oneens xD
    er zijn namelijk veel mensen die er een willen maar als het zo'n beugel is die er voor de sier in zit hoefd het voor mij niet maar het is niet mijn keuze dus nog steeds oneens


    you were born original don't die as a copy

    Niet mee eens want je krijgt er wel mooie tanden door :$


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Oneens, ik vind dat mensen die van zichzelf vinden dat ze een lelijk gebit hebben, de kans moeten krijgen om het te mogen veranderen.

    Oneens.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. Het is toch maar eventjes doorbijten en dan heb je tenminste mooie rechte tanden. ;p


    Where there is a sea there are pirates...

    nee, ik heb er ook gehad en ik heb het overleefd (: en nu heb ik teminste rechte tanden.


    Cowards die many times before their deaths.

    Oneens.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2010 - 15:48 ]

    Haha, ja, absoluut, net zoals school, en werken voor je geld, en ademen. XD


    Life is hard and then we die