• De stelling van vandaag luidt:
    Beugels moeten verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens. Ik kan me voorstellen dat mensen met een beugel massaal eens gaan zeggen (krul), maar het is gewoon voor je eigen bestwil hoe klote het misschien ook is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens. Waarom zouden de mensen met scheve tanden ook geen rechte tanden mogen hebben? Ik heb nu een beugel en het is kut, maar ik wil van die scheve tanden af. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Haha, oneens

    Nee, je krijgt er toch mooie tanden door? En meestal mag je toch meebeslissen of je ze wil of niet?
    Dus, tegen :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Oneens, het zijn de enigste dingen die voor mooie rechte tanden zorgen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oneens


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Cherished schreef:
    Lekker iedereen met scheve tanden.
    :') No thankyou.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Waarom dat? Gha, niet dus.


    Some people make the world special just by being in it

    Nee
    Liever een jaar of langer met een beugel dan voor heel je leven met scheve tanden >.<


    Live life limitless.

    Nee, maar ze zijn WEL lelijk ;xxx


    We can only learn to love by loving.

    ik vind van niet hoor
    ik heb 2 beugels gehad, blokbeugel (met buitenboord voor 's nachts) en plaatjes beugel
    en ik heb nu een super mooi gebit :D
    maar misschien moet ik een nacht beugel in januari :(
    maar verboden ?? nee

    Ik heb zo'n hekel aan mijn beugel, maar ze moeten niet verboden worden. Liever even een beugel en mooie rechte tanden. Je wordt er later alleen maar mooier van.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oneens

    Cherished schreef:
    Lekker iedereen met scheve tanden.
    :') No thankyou.


    Happiness hit her like a train on a track

    Oneens. Sommige mensen hebben het echt nodig en je bent niet verplicht, dus je hebt nog steeds de keus.


    All was well.