• De stelling van vandaag luidt:
    Beugels moeten verboden worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee, mensen moet leren dat het niet allemaal gaat om schoonheid.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ja, omdat het veel pijn doet in het begin en je mag een paar dingen niet eten. En het is zo'n lomp metalen ding -.-
    Nee, omdat ik geen scheve tanden wil.
    Kunnen ze niet gewoon investeren in een niet zo pijnlijke en minder opvallende beugel?

    ben ik niet mee eens

    mijn tanden waren afschuwelijk voor ik een beugel moest dragen , nu staan ze allemaal mooi op een rijtje. Waarom zou zoiets moeten verboden worden? Als mensen ze niet willen dragen doen ze dat maar niet , beugels helpen wel degelijk. en ik zou niet graag een heel leven lang rondlopen met een lelijk gebit x


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    RacoonGirl schreef:
    Ja, omdat het veel pijn doet in het begin en je mag een paar dingen niet eten. En het is zo'n lomp metalen ding -.-
    Nee, omdat ik geen scheve tanden wil.
    Kunnen ze niet gewoon investeren in een niet zo pijnlijke en minder opvallende beugel?

    Oneens.
    Ik loop liever een jaar met een ijzerwerk in mijn mond en dan een mooi gebit. Dan een scheve bek.
    Wie niet?
    Ik denk dat iedereen wel een mooi gebit wilt.

    Het is trouwens het eerste waar je naar kijkt bij een partner. (onderzocht) (A)


    dress me, i'm your mannequin.

    Omg ik ben er dankbaar voor dat Beugels bestaan, sonder die metalen dingen die ik heb gehad had ik niet een perfect gebitje gehad. Ook al was het best wel iritant ben ik blij dat ze niet verboden zijn.! :D


    You can run but not hide

    Faker01 schreef:
    Oneens.
    Ik loop liever een jaar met een ijzerwerk in mijn mond en dan een mooi gebit. Dan een scheve bek.
    Wie niet?
    Ik denk dat iedereen wel een mooi gebit wilt.

    Het is trouwens het eerste waar je naar kijkt bij een partner. (onderzocht) (A)


    maak me niet zo bang O_o

    Ik vind van niet.
    Maar wat boeit mij het nog. Ik ben hem sinds 3 december kwijt 8D


    Caution first, always.

    Beugels zijn hartstikke cool =)
    En ik ben oneens, want daar krijg je een mooi gebit van =)


    Stop wishing, Start doing..

    oneens.. en nu kan ik met een berg argumenten komen, maar ik denk dat je dat zelf ook wel kunt bedenken.. wat dat betreft een beetje een onzin stelling ;x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    oneens ;]


    It's not the same without you.

    Ja, en dan lekker je hele leven met een scheve bek rond blijven lopen?
    Dank je lekker.


    Life is an art, not a science.

    Oneens.
    Het gaat om je beet en de stand van je kaken en tanden. Het is eigelijk allemaal om er voor te zorgen dat je gebit er zo lang mee door kan en dat je beter (en fijner) kan eten.
    Tegenwoordig word het zelfs alleen gebruikt voor één scheve tand, of wat dan ook.


    your eyes are like stars in the night.

    nee, zeker niet.
    Het is misschien niet leuk om hem te hebben, maar het resultaat is (meestal) mooi.

    Waarom?


    No growth of the heart is ever a waste