• Hoi ;d

    Ik merk dat er best veel mensen zijn (niet op Quizlet, in't algemeen) die Miley Cyrus haten omdat ze 'niet kan zingen' en omdat die half-ontblote foto's van haar op internet uitgelekt zijn, en omdat ze verwend is, en omdat zij gewoon jaloers op haar zijn? (':
    Ik erger mij er wel aan. Ik vind dat ze wel talent heeft en ze heeft een keimooie stem, en ze is daarbij zelf ook heel mooi.
    Ik vind het gewoon leuk als er mensen zijn van onze leeftijd die beroemd zijn geworden en zijn doorgebroken en zoveel succes hebben, en als ik naar ze kijk dan denk ik: 'Zie je wel dat wij dat ook kunnen!'. Iedereen heeft die kans, niet enkel de volwassenen.
    Maar zoals er de meerderheid Selena Gomez ook haat of Demi Lovato, omdat ze met Joe in een film heeft gespeeld... Achja, ik vind het maar raar. Volgens mij zijn die mensen dan gewoon jaloers ofzo? Je kan toch niet iemand haten omdat ze succes hebben? Je kent ze toch niet. (:

    Wat vinden jullie? Wie haat Miley ook? (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik ben een meningsloos persoon, ik haat haar niet, maar ik mag haar ook niet. Het is toch maar een mens. Je kan toch moeilijk bepalen of je iemand nu wel of niet mag door alleen nieuwsdinges te volgen? Wat je vooral op tv ziet zijn haar talenten dan, niet echt haar persoonlijkheid. Jen kan toch moeilijk iemand graag hebben/haten als je ze niet kent?

    Ik haat haar niet, maar ik vind wel dat ze in sommige liedjes niet mooi zingt en ik vind ook dat ze soms echt domme opmerkingen maakt. Maar voor de rest heb ik niks tegen haar en I love Hannah Montana. ;D

    Goed gezegd!
    Zelf ben ik geen fan, maar ik haat ze ook niet :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Zaitsev schreef:
    Waarom zou ik?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kvind Miley echt geweldig, :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Mmmh, ik moet haar niet.

    Ten eerste omdat ik haar muziek niets vind.

    Ten tweede omdat ze schijnheilig is en zaagt.
    Bv. Miley ging kankerpatientjes bezoeken in een ziekhuis en iedereen: 'Waaah, da's keilief van haar!'. Ik heb foto's gezien van haar en die kindjes. Ze staat een meter van hen af en heeft nog net haar arm rond hun schouders geslagen.
    +
    Ze is constant aan het zeuren 'Ik wil niet meer beroemd zijn blahblahblah.' en dan daarna: 'Het is zo fijn dat iedereen je kent.' Yeah right...

    Ten derde omdat ze geen uitstraling heeft zoals bv. Pixie Lott* (zij is ook een nieuwkomer, maar is toch uit een veel beter hout gesneden. + Een nieuwe zangeres vergelijken met Madonna of Christina Aguilera zou niet eerlijk zijn voor haar.).
    De uitstraling die zij heeft is het perfecte rolmodel voor de disneychannelkids. En dat vindt ik niet hoog.

    Begin me nu niet aan te vallen, ik heb gewoon maar mijn mening gegeven, zoals gevraagd.
    Dus no offence voor haar fans (:

    *Ik bedoel dat zij wél een uitstraling heeft, en Miley niet.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 13:41 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Je zegt dat ze geluk heeft dat ze doorgebroken is?
    Gaat ook makkelijk he, als je eigen familie al zeer muzikaal aangelegd is en je vader al bekend wàs.
    Zo zou ik het ook kunnen.

    Maar ik haat haar niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    wl

    j'adore Demi Lovato omdat ik vind dat ze zo'n open uitstraling heeft

    Selena haat ik omdat ik vind dat zeeen scheinheilige en bedriegerige kijk heeft of ziets , echt ik voel dat dat mens niet goed is (A)

    en Miley , ze zingt niet slecht enzo maar ik vind haar zo enerverend als ze praat of zing. Ze praat zowat binnensmonds of heeft een spraakprobleempj?

    En zoals Bellarayne het al zei , het is niet moeilijk door te breken als je pa zo beroemd is geweest. En inderdaad , Pixie Lott is uit veel btr hout gesneden x

    Sorry :X

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 13:46 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Idiotique schreef:
    ik haat haar niet ;D ik kijk altijd naar Hannah Montana haha.


    Happiness hit her like a train on a track

    BadThoughts schreef:
    Je zegt dat ze geluk heeft dat ze doorgebroken is?
    Gaat ook makkelijk he, als je eigen familie al zeer muzikaal aangelegd is en je vader al bekend wàs.
    Zo zou ik het ook kunnen.

    Maar ik haat haar niet.

    Ik zeg niet dat ze 'geluk heeft'. Ik zeg dat het fijn is dat er mensen van onze leeftijd zo ver kunnen geraken. Wij kunnen het dus ook.
    En ja, dat is waar van haar familie. Maar ze werd zovele malen afgewezen voor de rol van Hannah omdat ze haar te jong vonden! Maar ze bleef auditie doen en bleef aandringen en werd ze toch gekozen.
    Door geld kom je nergens, uiteindelijk hangt het allemaal af van jezelf en je talent.
    In het begin kan je nog proberen overal geld in te steken, maar uiteindelijk werkt het toch niet.
    En zij heeft zeker talent. Ik denk dat ze later heel beroemd zal worden.
    Als Trey Parker en Matt Stone dat al beweren, dan durf ik daar niet over te discussieren (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Cherished schreef:
    Ik haat dr niet. :')
    Ik vind haar echt een geweldige artieste.


    Smiling but close to tears.

    Spellbound schreef:
    wl

    j'adore Demi Lovato omdat ik vind dat ze zo'n open uitstraling heeft

    Selena haat ik omdat ik vind dat zeeen scheinheilige en bedriegerige kijk heeft of ziets , echt ik voel dat dat mens niet goed is (A)

    en Miley , ze zingt niet slecht enzo maar ik vind haar zo enerverend als ze praat of zing. Ze praat zowat binnensmonds of heeft een spraakprobleempj?

    En zoals Bellarayne het al zei , het is niet moeilijk door te breken als je pa zo beroemd is geweest. En inderdaad , Pixie Lott is uit veel btr hout gesneden x

    Sorry :X

    Demi Lovato is echt geweldig! In Princess Protection Program was ze zo goed! Ze is nu de lievelingsactrice van mijn mama x'd Zij vindt haar echt leuk x)
    Maar Miley heeft gewoon een hese stem en ze is nog niet volwassen. Naarmate zij dat wordt, zal haar stem wel beteren. (':
    Maar van Selena Gomez, dat is wel een beetje. Al haar rollen zijn zo negatief. Zoals Carter, die deed altijd keistom. Maar ik denk dat het aan haar acteren ligt; ze toont niet zo goed haar gevoelens, ze is wat gesloten, vind ik. En haar intonatie is bijna altijd hetzelfde; zo cynisch-sarcastisch. Ik denk dat ze het beter als zangeres kan doen ipv actrice. Maar verder vind ik haar wel goed. En ze is mooi.


    Where there is a sea there are pirates...

    Chicago schreef:
    Ik haat dr niet, maar ik vind Selena Gomez waaaaay getalenteerder.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    ik vind haar best wel gemeen overkomen in sommige filmpjes van haar op YT, maar ik heb geen hekel aan der ofzo. vind der oke.


    We can only learn to love by loving.

    LIZEPIET schreef:
    Ik haat haar niet, ik haat de manier hoe ze zich gedraagt. En ja, ze gedraagt zich verwend en beter als de rest, maar zo is ze nou eenmaal. Ik ken haar ook niet en misschien is ze heel aardig, maar voor zover ik weet hoé ze is kan ik haar niet hebben :') En ze heeft niet echt zo'n mooie stem vind ik, ze zingt door haar neus en ze lijkt altijd verkouden, maar haar liedjes zijn pràchtig. :9~

    Alleen ik vind haar liedjes niet altijd even geweldig...

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 14:48 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo